clock gesyncte lfo

Dit is het 5U frontje van die SSL, vind ik persoonlijk overzichtelijker (en minder bont... die Modulation Orgy vind ik echt niet kunnen persoonlijk)

TTLFO%20Panel%20Large.jpg

Dit is de chip, zeker? http://www.electricdruid.com/index.php?page=projects.lfo9

ja ik vind dit frontje ook veeeeeel mooier! maar goed ik wil die van mij overzichtelijk houden en simpel en alleen erop zetten waarvan ik vond dat t er op moest
ja dat is de chip idd. had er ooit 30 van besteld na een email conversatie met Tom. Ik wilde ze in een pedaaltje bouwen en een paar in mn modular maar er kwam maar niks van dus toen ben ik maar begonnen aan een printje waar ik ze allemaal op kon zetten en zo is t balletje eigenlijk gaan rollen... nu ook maar een website erbij geklust. daar moet nog even t formuliertje werkend op gemaakt worden en dan post ik t linkje hier)
Tom heeft nu wat chipjes van de vcdo in mn bus laten droppen om te kijken of ik daar ook wat mee wil... maar zoals ik al typte hierboven ga ik daar nog even niet mee bezig. eerst deze weg

Precies. Ik moet zeggen dat jouw versie erg aantrekkelijk is/blijft, zeker voor de genoemde prijs.

Nette site!
Tip: geef even aan op hoeveel hp units (breedte) deze module is. (50mm is niet bepaald 'herkenbaar')

Het helpt ook om 'm in de database van deze site te krijgen; http://www.modulargrid.net

plaatselijke inflatie...
ja ik kon niet anders... voor mij zijn de kosten per unit bijna 10,- gestegen door een paar andere keuzes. maar de prijs staat nu vast omdat ik alle keuzes vast heb gelegd en ik daar ook niet meer in wil wijzigen
het kitje heb ik ongewijzigd gelaten en dat is dan ook niet echt rendabel (dus hoop dat niemand kitjes wil :P)

Nou, goed nieuws dan; ik hoef géén kitje... :D

nee geen level cv... de output kun je attenueren met een vca of een attenuator natuurlijk. alle parameters kunnen met een cv aangestuurd worden maar ik heb bewust gekozen voor een meer minimalistische module omdat alles wat op een module zit wat je weinig gebruik alleen maar in de weg zit. ik erger me rot aan sommige modules met alles erop en eraan maar je gebruikt er maar 1...
op muffwiggler was iemand die vooral de multiplier cv gestuurd wil omdat ie daar patterns mee kon creeren... dat is wel een optie maar dan wel in plaats van de distort cv input

Ziet er netjes uit, website ook trouwens! Leuke opties ook. Ik heb geen modular, maar ik vind het wel erg leuk om te zien hoe dit soort projectjes tot stand komt.

Ik zou de HP's er op de site gewoon bij vermelden. Het is denk ik net zoiets als de hoogte in units van 19" racks, ik heb uit mijn hoofd geen idee hoeveel cm dat is. Ik weet wel dat ik nog een x aantal units leeg heb en dat bijvoorbeeld een 2u module er dus prima bijpast, maar dat een module van 6u problemen gaat geven. :)

Nee joh, ik wil een compleet gebouwde. Alleen maar goed nieuws dus! ;)

En eh... Eurorack is altijd 3U...

Back