Welke synth heb je weer teruggekocht (zelfde exemplaar)

vinnieq

Lidl
Mag ook via een omweg natuurlijk.

Voor mij was dat een Korg DSS-1. Na drie jaar teruggekocht van de degene aan wie ik 'm ook verkocht had. Voor hetzelfde geld! Wel een stukje van een toets af.

pffff

paar keer een minimoog, moog source, prophet600, prophet vs, micromoog, sonic 6, kan nog wel even doorgaan.

soms direct, wel tot 2 keer toe, maar af en toe ook via omzwervingen, uit onverwachte hoek. blij met weer een bepaalde synth en dan ineens je eigen exemplaar herkennen van een paar jaar terug, vanwege dat ene rare schroefje of zo. maf hoor.

Synth tot nu toe niet.
Ik heb wel een tweede keer een sherman FB gekocht. De eerste keer had ik een versie 1. Daarna een versie 2. Toch heb ik ook de tweede weer verkocht...

Vinnieq vroeg naar hetzelfde exemplaar. Tenzij jouw versie 1 in tussentijd was omgekat naar een versie 2, denk ik dat dit voorbeeld dus niet helemaal in dit draadje thuis hoort.

Vinnieq vroeg naar hetzelfde exemplaar. Tenzij jouw versie 1 in tussentijd was omgekat naar een versie 2, denk ik dat dit voorbeeld dus niet helemaal in dit draadje thuis hoort.

Oeps, slecht gelezen blijkbaar. Zat niet op te letten. Loze toevoeging dus :okdan:

Bij mij niet hetzelfde exemplaar, maar ik heb ooit naast mijn Casio CZ-3000 een CZ-101 erbij gekocht als extra klavier en de mogelijkheid hem om te hangen.
En naast de GEM S3-turbo een S2-turbo erbij, zodat ik thuis alles kon voorbereiden, zonder met die zware S te hoeven slepen.
De Roland JX-1 heb ik wel eens voor de handel gehad en voor nood gebruikt bij een repetitie. Veel later heb ik er eentje voor mezelf gekocht.

De DSI Mopho. Ik heb deze ooit gekocht toen ik al een Prophet '08 en Evolver had, en het voegde uiteindelijk niet zoveel toe. Maar na verkoop van mijn Evolver en Prophet '08 miste ik toch wat analoogs en de DSI sound dus heb ik er eentje teruggekocht. Verder zou ik misschien overwegen ooit nog een Nord Modular G2 Engine terug te kopen als ik die voor een goede prijs kan krijgen. De rest van de synths die ik ooit heb gehad en weer verkocht mis ik niet echt.

SP1200 al twee keer gekocht en verkocht, dat ding beukte mn ramen eruit. Maar is me te veel geld voor wat ie kan.. Toch wil ik hem nog.. maar 1400 euro?..

Een CZ-3000 voor 250 euro verkocht en voor 75 weer terug gekocht (vergat steeds patches en was dus compleet stuk)

Batterij vervangen en voedingboard weer goed vast gezet.

Nooit meer gezeik mee gehad 8)

Oh, hetzelfde exemplaar. Mijn Mopho was een ander exemplaar. Gediskwalificeerd!

ms20 5 keer
jd800 3 keer
solinastringensemble 3 keer
solinastringsynthesizer 2 keer
moog opus 2 keer
korg 800dv 2 keer
roland system100 3 keer
rolandsystem100m 2 keer
zoiets, vanaf 1979
reden: vaak te weinig gebruikt en geld nodig voor een andere aanschaf, na een tijdje vanwege gevoel van gemis toch weer aangeschaft.

oh oepsie, nu zie ik pas dat het precies hetzelfde exemplaar moest zijn, sorry
0 keer dan

nee, domdomdom, was ook wel een beetje een strikvraagje he

ah inderdaad, het topic welke synth heb je ooit het mee bedreven. inderdaad ik wist dat ik zoiets al ooit had beantwoord.
nou sorry voor de spammmm dan maar weer:o:

Bij mij niet hetzelfde exemplaar, maar ik heb ooit naast mijn Casio CZ-3000 een CZ-101 erbij gekocht als extra klavier en de mogelijkheid hem om te hangen.
En naast de GEM S3-turbo een S2-turbo erbij, zodat ik thuis alles kon voorbereiden, zonder met die zware S te hoeven slepen.
De Roland JX-1 heb ik wel eens voor de handel gehad en voor nood gebruikt bij een repetitie. Veel later heb ik er eentje voor mezelf gekocht.

Vroeger hadden we altijd katten. Nu heb ik een hond. Een rosse hond.

Ik heb op dit moment meerdere space echo's in mijn bezit, maar eerlijk is eerlijk, dit zijn niet dezelfde space echo's maar verschillende. :P

Vermona Perfourmer. Verkocht en weer teruggekocht. Later weer verkocht en toen ik hem weer te koop zag staan begon het weer te kriebelen...

Back