mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
phochos weet je dat nu wel zeker

je komt namelyk by my nog al wispelturig over........... eingelyk erger als myn vriendin en dat wil wel wat eeeeeeh zeggen::dubbel: :dubbel: :D

Foto van de clio is gemaakt ik zal hem morgen uppen. (en om ontopic te blijven zal ik ook foto's van de vernieuwde D.H.E.D.L. - studio posten. En ook van me heerlijk opgeruimde woonkamer ;)

-C-

mijn studio-brommobiel annex crib iv

mijn studio-brommobiel annex crib iv

voor ene keer en op veler verzoek, een foto van mijn brommobiel, met erachter mijn oudere brommobiel, moet nog opgehaald worden.:yamaha:

mijn studio annex crib iv

mijn studio annex crib iv

Origineel geplaatst door silvercloud
phochos weet je dat nu wel zeker

je komt namelyk by my nog al wispelturig over........... eingelyk erger als myn vriendin en dat wil wel wat eeeeeeh zeggen::dubbel: :dubbel: :D

daar heb je zeker gelijk in, dat wordt vaak van me gezegd, dat ik wispelturig ben, maar ik ben eigenlijk nooit echt tevreden met de apparatuur en wil dan gewoon weer andere dingen hebben. kan nu niet meer met de brommobiel die ik aangeschaft heb, zie foto boven.:walker:

Congrats Phochos. Ziet er puik uit hoor. Meegespoten zijspiegels en een mooi sportief kleurtje. Wellicht nog een sportonderstel en een setje sportvelgen in de nabije toekomst? ;)

Geniet van je brommobiel en wie weet zie ik je nog rondrijden in Den Haag. Zal eens extra opletten als ik zo'n wagen zie langsscheuren 8)

Re: mijn studio-brommobiel annex crib iv

Re: mijn studio-brommobiel annex crib iv

Origineel geplaatst door phochos
voor ene keer en op veler verzoek, een foto van mijn brommobiel, met erachter mijn oudere brommobiel, moet nog opgehaald worden.:yamaha:

We krijgen toch niet straks foto's van het feit dat je oude is opgehaald of dat je hem aan de overkant geparkeerd heb hé.
Ik ben bang dat we daarvoor een volledig nieuwe thread moeten gaan beginnen. :D

geen grap

geen grap

Origineel geplaatst door jes303
is dit nou een grap of niet? :confused:

dit is geen grap, dit is mijn oude en nieuwe brommobiel - heeft dus verders niets met muziek te maken, maar omdat ik veel apparatuur heb moeten verkopen om hem te kunnen aanschaffen heb ik even een fotootje geplaatst van mijn ruimtewagen.8D

EN INDERDAAD _ NU WEER FOTO"S PLAATSEN!!!!:doei:

Studio Annex Clio

Studio Annex Clio

De vernieuwde D.H.E.D.L. studio
studio.jpg

mijn crib ;) (in principe de kamer waar ik elke dag door loop naar de studio)
crib.jpg

En de clio
clio.jpg

-C-

Asus P4 2.66GHZ 512mb geheugen, draait windows 2000 professional.
Op het moment gebruik ik hem alleen maar om cakewalk pro audio 9.0 te draaien (hoezo overkill???;)).

Maar dmv dual boot heb ik ook 2000 server draaien. Daar draait een apache server met php en mysql, visual studio 6 en nog een hoop leuke speelgoedjes die ik al dan niet voor mijn werk nodig heb :D

Het werkt echt superlekker, de laptop in combinatie met de MT4 midi interface.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back