Het Koningslied..... Kun jij het beter? :S

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wie is hier eigenlijk nationalistisch ingesteld?
Persoonlijk verafschuw ik onze hypocriete cultuur met kromme normen en waardes, voel ik geen verbondenheid met het koningshuis en vraag ik me nog steeds af wat die Maxima in Willempje ziet.

Trouwens hoe triest is een bevolking bezig als ze een liedje gaan zingen met zogenaamd goeie bedoelingen voor Maxima en Alexander maar het ze niet gunt dat pappie bij de trouwerij van zijn dochter en schoonzoon aanwezig mag zijn? :r

van mij mag hij er best bijzijn hoor, als ze hem daarna maar wel meteen arresteren en voor een internationaal gerechtshof brengen...

:koffie:

niemand over de kromme tekst gevallen is
Luister je überhaupt weleens goed naar de songteksten van een nummer?
Ik vaak niet, maar je zou er van schrikken...! :-P

Trouwens de teksten van Marco Borsato heb ik weleens eerder wat vagerig gevonden....
En toch liet hij heel wat harten sneller kloppen.. :-)

is 800.000 euro per jaar niet genoeg, moet er ook nog een liedje bij om te vieren dat iemand z'n leven moet opofferen aan een idee wat beter anders kon worden geregeld?

gewoon afschaffen .... voor sprookjes heb je boeken

maar goed , zal eens gaan zoeken naar een pakkend deuntje....

van mij mag hij er best bijzijn hoor, als ze hem daarna maar wel meteen arresteren en voor een internationaal gerechtshof brengen...

:koffie:

Waarom hem dan wel en onze leiders niet. Dat nationalisme gluipt er dieper in dan we zelf door hebben. :D

Lieve Oranjeminnaars en Mopperaars,

Volgens mij heb ik nu de melodie eindelijk kloppend gekregen in mijn alternatief Koningsmuziekje!

Vinden jullie het wat? :S

http://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-43

Groetjes,
Scepticist

Laatst gewijzigd:
Ter info:
m1nxdsnarpny_std640.jpg

Laatst gewijzigd:
Ik vond het lied van John Ewbank erg bekend klinken. Maar blijkbaar heeft hij het wiel opnieuw uitgevonden. Het is ook een logische melodie.

ik krijg de soundcloud liedjes van hierboven niet aan de gang . dit alleen als ze hier ingebonden zijn.
in soundcloud zelf/ dus niet via het synthforum, gaat dat zonder problemen.
de computer zou ruim voldoende sterk moeten zijn.
jammer want ik wil graag de creaties beluisteren.
heeft iemand een tip/ idee over wat ik daaraan kan doen en ben ik de enige die dit nu al enige tijd bemerk ?

ik krijg de soundcloud liedjes van hierboven niet aan de gang

Dat heb ik de laatste tijd ook vaak...

Ik kan het verhelpen door in het flash "algemene instellingen" menu (klik met rechtermuisknop op de track), de opslaginstellingen per site te veranderen. Hier kun je SoundCloud dan "toestaan".

Dit helpt bij mij totdat ik mijn pc weereens opschoon...

niets helpt, help, helpt
dan maar soundcloud erin....
tsjee, zelfs de helplijn is niet bereikbaar
waar moet dat heen, hoe zal dat gaan ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back