Het Koningslied..... Kun jij het beter? :S

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik krijg de soundcloud liedjes van hierboven niet aan de gang . dit alleen als ze hier ingebonden zijn.
in soundcloud zelf/ dus niet via het synthforum, gaat dat zonder problemen.
de computer zou ruim voldoende sterk moeten zijn.
jammer want ik wil graag de creaties beluisteren.
heeft iemand een tip/ idee over wat ik daaraan kan doen en ben ik de enige die dit nu al enige tijd bemerk ?

Heb je een flashblocker? Dan moet je deze even uitschakelen. ;)

Cheers,
Exo. :mega:

alle flashcache verwijderd, en dat zelfs op een mac...
geen blockers denk ik.
och ik klik er maar dubbel op.. .. ..

Het is toch godverdomme niet te geloven in dit kutland, die parasieten teren al op het geld van de belastingbetaler, en nu zelfs NOG meer via de publieke omroep, die ook al door de belastingbetaler onderhouden wordt.

dit is nog maar het kleinste mini tipje van de sluier van hoe erg ons land, maar ook Europa en de rest van de wereld er een smerig corrupt alles verslindend en alles kapotmakend rot systeem in stand houd...

maar: altijd blijven lachen! leve de koning...hoera hoera hoera! :mega:

Laatst gewijzigd:
geachte onderdanen....

wilt u met z´n allen niet zo zeiken over het voor mij gesgreven koningsliedje?
ik weet ook wel dat nou niet bepaald top of ze bill is, maar ja, beter zat er even niet in.
de officiele koningsliederen componist is al een tijdje de madelieven omhoog aan het duwen, dus we moesten het met een bijeen geraapte tekst doen, welke onder de bezielende leinding van John tot een lied is gevrot, ook dit omdan de hofcomponist ( Harrie Bannink) ook alreeds tegen emmers aan het schoppen is.
dus, helaas pindakaas, we zullen het er even mee moeten doen.
met een vriendelijke groet,
WA van Buuren...

:mega:,
ow, doe er meteen maar 3...:mega::mega::mega:

:koffie:

Hmm.. Ik wilde jullie en mijn muziek laten horen aan een goede vriendin, blijkt dat het Synthforum door haar virusscanner (F-Secure) wordt geblockt.. Het is misschien offtopic, maar hoe zou dit komen? :S

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back