korg mini ms20 ervaringen?

Ik heb moeten zoeken, maar bij Hans van Bree in Venray zijn ze nu op voorraad! Helemaal te gek apparaat, alsof je weer in 1987 zit!

Bij Hans ja??

Voor hoeveel? 750,- ?

ben wel beniewd naar demo's marsmusica :)

ik ben (als ik er al tijd voor heb) voorlopig nog vooral bezig de ultieme waterbubbel
uit de mini Korg te halen!

=( (tranen!)

ik ben (als ik er al tijd voor heb) voorlopig nog vooral bezig de ultieme waterbubbel
uit de mini Korg te halen!

=( (tranen!)

dat kan toch makkelijk?

gewoon 1 saw osc helemaal omlaag pitchen, en dat door de HPF met voldoende resonantie... en dan random LFO over de filter cutoff

mijn wavestation doet helaas ook geen bubbels ;{

Key music in st niklaas,

Er werd mij verteld dat over 2 weken de 2de lading zou binnenkomen, maar ze konden niet presies zeggen hoeveel er dat zouden zijn, en dat er dus al 17 voor mij besteld waren.

Greetz
Geoff

Ja! Ik heb er eentje weten te scoren en hoe als het goed is vanaf morgen bij de MS-20 mini club. Ben benieuwd!

Ik mocht de mijne vandaag gaan afhalen bij key in st niklaas, straks na het eten uitpakken maar.

Overigens de sub phatty stond er ook al om te testen, coole bak wel.

Nu nog wachten op de korg volca serie.

Laatst gewijzigd:
Key music in st niklaas,

Er werd mij verteld dat over 2 weken de 2de lading zou binnenkomen, maar ze konden niet presies zeggen hoeveel er dat zouden zijn, en dat er dus al 17 voor mij besteld waren.

Greetz
Geoff
Een week geleden besteld bij Key music en net een sms gekregen dat ik hem mag komen afhalen :)

Ben wel benieuwd, zouden de kersverse trotse jonge vaders eens wat fragmentjes MS-20 Mini willen posten?

Ik heb het idee dat ie redelijk als een MS20 gaat klinken ;)
Als ik alle vergelijkingen mag geloven lijken ze belachelijk veel op elkaar (niet perfect though)

Kreeg net de nieuwe folder van Feedback binnen.
Met daarin jawel de nieuwe MS20, na een belletje dus gewoon nog niet leverbaar. :(
Ben bang dat het gewoon achter aan sluiten wordt. (terwijl bijna alle aansluitingen aan de voorkant zitten :):):) )
Dan maar van de kerst gratificatie :)

Sowieso, waarom is dat zo raar geregeld met synths? Ik ben relatief nieuw op het synth vlak, maar als ik de big guy launches zie (Minibrute, Sub Phatty, MS20 Mini) is de leverbaarheid zo slecht. De vraag is altijd veel hoger dan het aanbod. Is dit altijd zo? En why?

Back