Wereldreis project

Smith

Stamgast
Ik heb op het moment een wereldreis aan het maken (en schrijf dit dan ook vanuit Bolivia). Om toch af en toe muziek te maken heb ik besloten om per land een nummer te maken met behulp van minimale tools (een ipod om straatgeluiden op te nemen en een laptop voor het verwerken hiervan). Het resultaat plakken we welke keer onder een filmpje met beelden vanuit het land.
Omdat we rond de 22 landen aan gaan doen wordt het project waarschijnlijk nogal uitgebreid.

Er is een facebook page waar elke keer een nieuw nummer en een nieuwe video aan toegevoegd wordt:
Zum Anzeigen anmelden oder registrieren

Er is een bandcamp pagina voor de losse nummers:
Running Around The World, by The Globetrotters

En een youtube kanaal voor de video's:

Alles bij elkaar een vrij uitgebreid project maar het houd je bezig tijdens je reis :) Wie weet vind iemand het leuk om eens te kijken.

Muzikaal not my cup of tea, maar wat een ontzettend goed bedacht project!

Ik vraag me af wat die koeien op dat strand voor melk produceren... Ik kijk uit naar de volgende 21 delen :)

Het gaat om de combinatie van de beelden en geluiden, overigens zijn er al 7 af maar is het posten van het youtube kanaal niet goed gelukt blijkbaar. Die van India stamt nog van 2 jaar geleden, onze reis is begonnen in Brazilie.

Hierbij nogmaals het

Wel mooie video's en kan me best voorstellen dat zo'n wereldreis heel verrijkend is.

Het enige wat ik een beetje mis is de relatie tussen de muziek en de betrokken locaties.
Mocht ik zelf zoiets ondernemen dan zou ik bijvoorbeeld muzikale invloeden van het land in de muziek verwerken.

Ik ga me niet lopen verdedigen hier. Geniet van de muziek / video's of niet en ik geloof best dat er 100 synthforum leden zijn die het beter kunnen (of dat denken). Dat is prima, bij jullie wereldreis zie ik graag de muziek en filmpjes tegemoet.

je hoeft ook geen verantwoording af te leggen want het zijn gewoon maar (een paar) meningen...
het kan wellicht zijn dat je tijdens zo'n wereldreis eigenlijk ook nooit echt ten volste toekomt om er eens goed voor te gaan zitten dus misschien dat het daar ook mee te maken heeft ook...
maar wees iig blij met de reacties die je tot nu toe hebt gehad want het zijn er tot nu toe niet erg veel, ze zijn inhoudelijk wellicht niet helemaal zoals je ze graag zou hebben gezien maar ze zijn wel eerlijk en da's ook wat waard... doe er je voordeel mee...

Back