Timecop
Preset Manager
Aanstaande vrijdag 17 mei komt er weer een nieuw album uit van Daft Punk. Na het A-Live album van de gelijknamige wereldtour eindelijk weer een album met de oude disco-achtige sound, in samenwerking met verschillende muzikanten.
Tracklist:
1.Give Life Back To Music (ft. Nile Rodgers) (4.34)
2.The Game Of Love (5.21)
3.Giorgio by Moroder (ft. Giorgio Moroder) (9.04)
4.Within (ft. Chilly Gonzales) (3.48 )
5.Instant Crush (ft. Julian Casablancas) (5.37)
6.Lose Yourself To Dance (ft. Pharrell Williams and Nile Rodgers) (5.53)
7.Touch (ft. Paul Williams) (8.18 )
8.Get Lucky (ft. Pharrell Williams and Nile Rodgers) (6.07)
9.Beyond (4.50)
10.Motherboard (5.41)
11.Fragments of Time (ft. Todd Edwards) (4.39)
12.Doin' It Right (ft. Panda Bear) (4.11)
13.Contact (ft. DJ Falcon) (6.21)
Het is al te verkrijgen op verschillende illegale sites (mag niet!) verschenen en te beluisteren op verschillende andere plekken. Maar na het beluisteren ben ik benieuwd naar jullie mening van het nieuwe album.
Ik was extatisch toen ik hoorde dat er een nieuw album aankwam, maar nu ik het gehoord heb vind ik het toch wel een beetje tegenvallen. Het heeft wel de disco sound, maar ik vind dat er te veel live drums zijn gebruikt in plaats van drumcomputers waardoor de tracks power missen naar mijn mening. De nummers zijn leuk, maar ik mis de flair van bijvoorbeeld een Face to Face of Aerodynamic. Er is bijna niet met samples gewerkt lijkt wel. En dat was nou juist de kracht van de oudere Daft Punk nummers.
Ik vind het wel heel vet dat er wordt samengewerkt met bekende synthgrootheden als bijvoorbeeld Giorgio Moroder en de single Get Lucky vind ik erg catchy.
Al met al een leuk album, maar geen "echt" Daft Punk album naar mijn mening. Of dit komt door de samenwerking met andere artiesten of door de live drums geen idee, maar ik mis de eeuwig repeterende sampleloops, drumcomputers en vocoder sounds van voorgaande albums, toen less nog more was.
Tracklist:
1.Give Life Back To Music (ft. Nile Rodgers) (4.34)
2.The Game Of Love (5.21)
3.Giorgio by Moroder (ft. Giorgio Moroder) (9.04)
4.Within (ft. Chilly Gonzales) (3.48 )
5.Instant Crush (ft. Julian Casablancas) (5.37)
6.Lose Yourself To Dance (ft. Pharrell Williams and Nile Rodgers) (5.53)
7.Touch (ft. Paul Williams) (8.18 )
8.Get Lucky (ft. Pharrell Williams and Nile Rodgers) (6.07)
9.Beyond (4.50)
10.Motherboard (5.41)
11.Fragments of Time (ft. Todd Edwards) (4.39)
12.Doin' It Right (ft. Panda Bear) (4.11)
13.Contact (ft. DJ Falcon) (6.21)
Het is al te verkrijgen op verschillende illegale sites (mag niet!) verschenen en te beluisteren op verschillende andere plekken. Maar na het beluisteren ben ik benieuwd naar jullie mening van het nieuwe album.
Ik was extatisch toen ik hoorde dat er een nieuw album aankwam, maar nu ik het gehoord heb vind ik het toch wel een beetje tegenvallen. Het heeft wel de disco sound, maar ik vind dat er te veel live drums zijn gebruikt in plaats van drumcomputers waardoor de tracks power missen naar mijn mening. De nummers zijn leuk, maar ik mis de flair van bijvoorbeeld een Face to Face of Aerodynamic. Er is bijna niet met samples gewerkt lijkt wel. En dat was nou juist de kracht van de oudere Daft Punk nummers.
Ik vind het wel heel vet dat er wordt samengewerkt met bekende synthgrootheden als bijvoorbeeld Giorgio Moroder en de single Get Lucky vind ik erg catchy.
Al met al een leuk album, maar geen "echt" Daft Punk album naar mijn mening. Of dit komt door de samenwerking met andere artiesten of door de live drums geen idee, maar ik mis de eeuwig repeterende sampleloops, drumcomputers en vocoder sounds van voorgaande albums, toen less nog more was.
Laatst gewijzigd:
Dit is nu wel hun eerste echte studio album, dus hij gaat volledig anders klinken.