Gedroomd over een Synthex...wat nu?

Bass

Gepokt en gemazeld
..Tja laatst droomde ik dat ik een Elka Synthex zat te bespelen en dat hij van mij was ...
en toen ik wakker werd, stond hij dus niet in mn studio..! =( =(

Hoe moet ik dit verklaren ? Dat ik er 1tje moet kopen ofzo ?? :confused:

Attachments

• elkasyn.jpg
    elkasyn.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 122
Haha, gear dromen! Ik ontleen er altijd maar weinig betekenis aan, behalve dat het het goede hart laat zien van de echte gear freak. Ikzelf droomde ooit dat ik in een kledingzaak oud display materiaal mocht meenemen: oude Moogs en Korgs...
Best treurig eigenlijk, en vast voer voor psychologen. Nou ja, het is niet anders. Lekker blijven dromen.

Origineel geplaatst door Bahamut
dromen over synths
jij hebt 't zwaar te pakken :D

Eeeh nou het is alweer jaren geleden hoor ! :L

Ik droom bijna elke dag van synths... Maar ik zie er niets ernstigs in.

Ehm, tsja, ik droom ook wel eens over dngen met knopjes :D maar dat is weer wat anders...

Doe net als ik, gewoon actie ondernemen! Een goede openingszin zal hier niet werken, maar je kan allicht een nier verkopen ofzo om te cashen.

Ha, en adners gewoon leren syntheditten...

Meestal droom je over dingen die je (onbewust) bezig houden..
Sja, sparen of naar slachtofferhulp bellen.. :D

idd kopen, had je verder gedroomd dan was je met die synthex onder
je arm naar de 10e verdieping van een flat gegaan daar heb je
een live concert geven ( ala JMJ ) met de opbrengst van het concert
kon je eindelijk een goed bed kopen om zo niet meer van synths te dromen.:dubbel:

welkom in de club van dromers
het is niks ernstigs gewoon een teken van onderbewuste creativiteit
droomde je in kleur???????

Ik droom ook vaak dat ik ergens in muziekwinkels of kringloopcentra rare analoge synths tegenkom:D Mijn synthi zorgt soms echt voor nachtmerries. Dat gaat soms echt te ver:engel:
Maar ehm... die synthex is inderdaad een geil, sexy ding. Ik krijg er in ieder geval niet genoeg van:okdan:

Als je er eentje gaat zoeken wens ik je veel succes toe. Het is een wereldmachine!!!!

Ik droom wel eens over een MKS-80 met programmer uit Helmond voor 200 euro.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik droom wel eens over een MKS-80 met programmer uit Helmond voor 200 euro.

aaaai matje,witte gaai zeker des ze diej doar hebbej? of moete diej oit ut knaal visseh?

Ik heb wel eens gedroomd dat m'n favoriete gitaar gestolen werd. Ik schrok echt wakker, niet normaal. Gelukkig stond 'ie er nog.

Tis raar maar waar, ik droomde van een Korg Polysix, jaren geleden en die blauwe kleur blijft maar aan me trekken; ik had er ook een heel onaards gevoel bij, iets doods.
Nu dat laatste weerhoud me ervan er eentje aan te schaffen en trouwens behalve het ge'knop', is er niet zoveel bijzonders aan wat ik ook niet met een Z1 of Matrix 1000 zou kunnen...

My 2 cents :Z

Back