miljaaaarde!!

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
Gear,Gear!!!!!Iedereen wacht maar op het allerlaatste snufje,weinig nieuws te rapen op de namm!boring summer namm,lees ik op harmony forum,...Waar wacht je op?HET INSTRUMENT? dat je beroemd maakt?Dat ineens plotseling je muzikaliteiten tot ontplooing zal brengen,je de ene hit na de andere zal scoren?....Muziek maken is in de de eerste plaats ,iets voor jezelf,talent of niet...Iedereen wilt daar even in een zaal van 10000 man staan op het voorfront(geef zelf toe),al es gedacht dat er maar een dozijn in de wereld er in slagen.April lavigne horen zingen life?Wat een geklaag!Niet te verwonderen dat er alleen maar een publiek van 15 jarigen op afkomen! Haar cd ok!Mijn grootmoeder zingt in haar badkamer nog mooier!
Bedoel alleen talent heeft niets te maken met wat voor instrumenten je speelt,gewoon wat je kan klaren in je hoofd en het overbrengen op een instrument dat de mensen kan beroeren..Dat is muziek maken voor mij.

Helemaal waar!

Wat doe jij nou weer in je Boma's badkamer? ;)

Gear is gewoon de fix voor een synthverslaafde. Snap dat nou man. :D

hmm... als ik zoiets zou posten zou het uit jaloersheid zijn :)

neen, serieus, gear is inderdaad niet alles...
alleen geeft het een meer unieke relatie met je muziek denk ik.
en misschien is iedereen op zoek naar het instrument dat je de ultieme
relatie met je muziek geeft...

(waarom op nieuwe spullen wachten weet ik ook niet. iedereen weet toch dat de tb 303 al zeer lang uit is? )
:duivels:

:D

Gear is een verslaving.. =(
Ik wil meer meer meer!!!

Ach ja, ooit komt 't goed... (?)

Gear is inderdaad een soort fix...iets om je dag weer even helemaal goed te maken.
Maar ik heb het nu eigenlijk helemaal gehad met geld aan gear spenderen. En ik wil ook zeker niet meer synthesizers of gitaren in m'n kamer hebben staan. M'n kamer wordt veel te druk en af en toe vind ik dat toch wel vervelend. Daar komt ook nog bij dat ik wel eens geld over wil houden voor andere dingen dan gear. Al zit dat er voorlopig niet in omdat ik toch nog een paar dingen nodig heb (studiomonitoren en een goede microfoon...)

Maar ik heb gelukkig van geen een van m'n aankopen spijt :okdan:

het is van beide belang...en talent en goed spul

ze zeggen wel eens,het gaat niet om de keuken maar om de kok.

Ligt er natuurlijk aan wat je wil,ik denk dat investeren in iets goeds nooit verkeerd is.

micheal shumacher gaat toch ook niet in een skoda aan de start staan?

het is maar hoe je je latje legt,en wat je wil

micheal shumacher gaat toch ook niet in een skoda aan de start staan? het is maar hoe je je latje legt,en wat je wil

Right on, :halleluja

Back