Caro Emerald remix contest

Reggster

Ingeburgerd
Morgen,

Was wel benieuwd of er meer mensen van het forum hier hebben meegedaan aan de remix contest voor Caro Emerald's nieuwe track "Liquid Lunch"

Ik zal mijn versie hier alvast even delen....

sja een standaard 4 to the floor eronder gooien is wel erg cliche dat wordt praktisch bij elke remix gedaan

wat wil je precies horen dan?

misshien wat feedback op de track..... ipv dat het cliche is er een 4 to the floor beat onder te zetten...en mocht je dat nou zo vreselijk vinden dan zou ik gewoon niet reageren op de track. Weinig toegevoegde waarde, aangezien dit de plek op het forum is waar je tracks kan neerzetten.

klopt, maar je mag op een forum ook persoonlijke meningen kwijt, daar is een forum voor.
alleen maar complimenten en ophemeling zoals op soundcloud heeft ook geen toegevoegde waarde...

absoluut, maar laat dat nou net de style zijn die ik leuk vind om te maken...laten we het erop houden dat smaken gewoon verschillen:) thnx in ieder geval!

lol, ineens stond er wat anders.....

ja ik schreef doe in plaats van bmm tss bmm tss iets anders maar dat is dan weer mijn smaak dus dat had weinig zin :D

Ha grappig, ik wist niet dat er een remix contest was voor deze song.

Geheel toevallig was ik van de week een beetje aan het pielen met deze track.

Attachments

• LiquidLunch_01.mp3
    1,8 MB · Bekeken: 137
Ik zou dat (inmiddels vreselijke) piano'tje er weer onder gooien uit de Mellotron -kenners weten precies welke- uit 't nummer "Night like this" :P lekker flauw

Ik vind deze remix niet goed.
Ik denk dat Carol er ook niet vrolijk van wordt. Het hele gevoel van het nummer is weg.

Ik zou die kickdrum zeker niet gebruiken. Kijk je kan het wel een beetje aanzetten, maar ik zou het toch meer house achtig houden als je die kick wat pittiger wilt hebben. Maar de swing die kenmerkend is voor nummers van Carol moet op de 1 of andere manier behouden blijven. (vind ik)

Edit: het lijkt nu net alsof er 2 nummers door elkaar heenlopen. Je zit in een kamer naar een kick te luisteren en in de verte hoor je dan het nummer van Carol

Paul

Dank je voor je feedback. Ik wou het gewoon wat anders doen in mn eigen stijltje. Ik heb het melodietjr wat aangepast zodat het het niet lijkt dat ik er alleen maar een kick en percussie heb ondergezet. Ik ben er zelf wel aardig tevreden over. Hij klinkt tenminste anders dan de meeste 13 in een dozijn remixen die er bij staan, maar ben me er wel van bewust dat ik geen schijn van kans maak haha. Maar toch leuk om een keer aan zoiets mee te doen :)

Morgen,

Was wel benieuwd of er meer mensen van het forum hier hebben meegedaan aan de remix contest voor Caro Emerald's nieuwe track "Liquid Lunch"

Ik zal mijn versie hier alvast even delen....

Ik vind hem niet geweldig, maar dat zit hem in de smaak. Ik hou nou eenmaal van een wat jazzier soud bij haar stem. Heb je er veel werk aan gehad?

Waar heb je haar vocals opgehaald?

Wel grappig, ik las je eerste link in je signature als majorettenteam. Vond het al wal raar...

Back