Heine
Passief toetsenist
Hoi,
ik ben momenteel een en ander aan demo's aan het opnemen, en pak er af en toe een internal instrument van Logic zelf bij.
Zo'n beetje alles wat ik selecteer geeft braaf geluid over het hele toetsenbord, maar de hele orgelsectie doet het van links af aan tot en met de centrale C, en rechts daarvan klinkt er geen geluid meer.
Ik zie wel dat hij registreert dat er wat wordt aangeslagen, maar er komt geen geluid uit.
Heeft iemand dit ook eens gehad, en vervolgens de oplossing ervoor gevonden ?
Ik krijg sterk de indruk dat hij bij het inladen van de samples van de orgelgeluiden na het kiezen van eentje ook niet echt alles naar binnen haalt, maar net na de helft er mee ophoud.
Vrees dat het een herinstallatie wordt.
Maar misschien kan het minder destructief.
Alvast bedankt voor de reactie.
Peter
ik ben momenteel een en ander aan demo's aan het opnemen, en pak er af en toe een internal instrument van Logic zelf bij.
Zo'n beetje alles wat ik selecteer geeft braaf geluid over het hele toetsenbord, maar de hele orgelsectie doet het van links af aan tot en met de centrale C, en rechts daarvan klinkt er geen geluid meer.
Ik zie wel dat hij registreert dat er wat wordt aangeslagen, maar er komt geen geluid uit.
Heeft iemand dit ook eens gehad, en vervolgens de oplossing ervoor gevonden ?
Ik krijg sterk de indruk dat hij bij het inladen van de samples van de orgelgeluiden na het kiezen van eentje ook niet echt alles naar binnen haalt, maar net na de helft er mee ophoud.
Vrees dat het een herinstallatie wordt.
Maar misschien kan het minder destructief.
Alvast bedankt voor de reactie.
Peter
maar ook het midikanaal. Die staat dus vrolijk op 'all'. Lijkt me dat het dan niet moet uitmaken op welk midikanaal ik de track aanstuur. In het verleden is het eigenlijk ook altijd goed gegaan.