Welke muziek sites bezoek jij?

Internet is meestal een hoop weggegooide tijd en geld.
Uitzonderingen die ik dagelijks check: - synthforum.nl
- hotmail.com

Als ik een synth/firma/band interessant vind, pluis ik er alles over na wat ik maar kan vinden. Sonicstate en harmony-central voorop qua synths, vintagesynth is leuk. Kazaa voor een paar nummers te checken van een interessante band, alvorens ik de cd ga kopen.
That's it.

eigenlijk alleen synthforum.nl en soms harmony central. meer niet eigenlijk.

soms wel eens wat site van fabrikanten enz

oh ja, en natuurlijk www.palooka.nl -> is mijn eigen site, die bezoek ik iedere keer als ik explorer opstart 8o)

voor de rest bezoek ik alleen niet muziek gerelateerde site, fokzine.nl, flabber.nl, homestarrunner.com, juicyboobs.com :D

juicyboobs.com

Die kan ik kan ook wel waarderen een paar stevige bangers....:D

Soulseek man,,,, SOULSEEK

Origineel geplaatst door nick nova
Internet is meestal een hoop weggegooide tijd en geld.
Uitzonderingen die ik dagelijks check: - synthforum.nl
- hotmail.com

Als ik een synth/firma/band interessant vind, pluis ik er alles over na wat ik maar kan vinden. Sonicstate en harmony-central voorop qua synths, vintagesynth is leuk. Kazaa voor een paar nummers te checken van een interessante band, alvorens ik de cd ga kopen.
That's it.

Origineel geplaatst door cyan_circle
discogs[/B]

Discogs kom ik de laatste tijd ook weer steeds meer op... goeie site, echt een hoop dingen te vinden als je een bepaalde release of artiest zoekt.

Altij op zoek naar meer info en meer onderdelen, dus ik fiets geregeld het hele net af.
Ik heb toch wel minstens 200 bookmarks waar ik regelmatig gebruik van maak.

Voor muziek zit ik de laatste tijk vaak op VPRO3voor12DJ-Sets. Zit veel gave muziek bij,
je hoeft niet op de downloads te wachten en je hebt met elke set weer een uur non-stop
muziek. :okdan:

Back