Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben uiteindelijk voor de DT 990 pro gegaan. Ik vind ze zeer comfortabel zitten en ben zeer te spreken over de kwaliteit. Wel merk ik dat hij qua volume niet heel hard kan, zou ik hier dan een headphone versterker voor nodig hebben of hoort dat zo?
Dat is zeker een goeie headphone, ga je nog veel plezier aan hebben.
Hoeveel ohm is hij? Ik heb een 80ohm versie en die gaat nog luid genoeg zonder versterker.
Maar er zijn ook versies van 250 en 600, daarvoor heb je wel een versterker nodig.
Hoe stuur je de koptelefoon aan? Kan goed dat je een koptelefoon versterker moet gebruiken. Sommigen koptelefoons hebben een vrij hard signaal nodig.
Zoals NRjay al aangeeft ga je dan waarschijnlijk een pre-ampje nodig hebben.
inprikken en proberen?
Ik ben naar de FEEDBACK afgereisd maar daar konden ze me niks over Studio headphones vertellen. Nu heb ik een beyerdynamic dt990 pro wat volgens mij toch wel een degelijke headphone is alleen zit ik met het probleem dat ik niets weet over headphone versterkers en ik mij dus afvraag of ik een headphone versterker nodig heb (en welke) of dat mijn TASCAM US-122mkII ook al een soort van headphone versterker ingebouwd heeft.
Ik zou het zeer fijn vinden als iemand mij misschien de weg wijs kan maken met die headphone versterkers?
Dus je hebt geen headphone daar kunnen/mogen proberen/testen?
Blijft mijn vraag staan...
dit is de studio standaard :
![]()
hangt er nog vanaf of hij als monitor of mix hoofdtelefoon gebruikt word.
een open systeem zal teveel lekkage geven bij het opnemen van bv zang
in de studio waar ik heb gewerkt hadden ze de k240

Zelf heb ik ook de dt990 250 ohm en die moet je inderdaad versterken