What the f#ck ( Videoclip )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Leuk, oude school en ja ook ik ga mee dat het refrein afgezaagd is.
Coupletten top, zou het eigenlijk geheel Nederlands houden (geeft meer kracht)

Jammer alleen dat Hiphop clips en muziek altijd vol zit met dolle stieren en wij zijn boos dingen :D

Ik ben zelf ook van mening dat het refrein niet zo had gemoeten, maar de spits vind ik dan wel weer erg nice, en de clip ook. Ik ben zelf helemaal niet bij deze clipshoot iod geweest maar ben alsnog trots dat ze dit doen op mijn beat !
Over dat puberale, sja dat mag je vinden ik ken ze en weet dat ze serieuze gasten zijn die van wat lol houden.

Moet altijd lachen als 16 jarige scooter schoffies het hebben over "old school" broekpoepertjes.... Je moeder was oldskool, verder wel een dope track, maar dat springen a la naughty by nature hoeft van mij ook niet zo...

Thanks for listening all, 16 jarige schoffies, ze zitten bijna tegen de 30 , dus daar zit je wel even fout.
over old school/ new school, who gives a mad fuck, old school muziek ligt mij en hun nou eenmaal beter vandaar dat ze er wss ook zo op geschreven hebben.

Dat springen dat is gewoon enthausiastme, ik zou het kut vinden als ze stil stonden. nu doen ze nog iets.

De hele beat heb ik zelf gemaakt, half gesampled en half ingespeeld, die bass is gespeeld en de rest zijn volgens mij samples. ( is al weer een tijd terug dat ik deze heb gemaakt )

Btw Lords of the underground zijn de shit :)

Refrein doet mij ook niks
Die 2e rapper vind ik interessanter, die groeft soms heel vet.. Soms ook minder
De 1e is een beetje veilig en middle of the road
Ik mis n soort break bruggetje dinges
En vrouwen natuurlijk

Klasse!!! een aanklacht tegen de commerciele hiphop vandaag de dag.. de top 40 Lil Wayne shit.. Syhthesizer auto tune crap.. Bombastische Kanye West zooi...
Of tegen de NL scene die alleen een top40 hitje willen, of NL rappers die zo graag op tv willen in elke kutshow van BNN of RTL. De NL festival rappers die met hun leuke actje zooo graag op festivals willen staan. De crappy NL rappers die rappen over de bagagedrager van hun fiets voor hun doelgroep van 14 jarige meisjes..

Stijl is goed. begin jaren 90 Pete Rock / Onyx soundje... Het 'potje met vet' refreintje vind ik niet zo.. ik hoor liever een lekker gescratcht refrein met dikke punchlines... Maar al met al.. dope track..

:mega: Cool. Wutang meets Winne :-P heheh. dat 'hip hop hip hop' stukkie vind ik ook minder ,maar voor de rest leuke track met dito oldskool op en neer spring videootje . Zou niet misstaan op een oudere mixtape van topnotch of iets dergelijk.

Dikke hip hop kop hier, vind het wel smaken! Doet me denken aan ONYX idd, heb liever dit spul dan moderne hip hop, Hoe heb je die beat gemaakt? ASR-10?

Tip: Needs more puffy jackets en TEK-9s

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back