Heb jij wel eens iemand opgelicht?

Origineel geplaatst door pal
Typisch OJ......zie nu wel wat voor typ jij bent....zorg dan wel dat je in iedergeval spullen verkoopt die 100% zijn...

Bericht door een moderator:
Hallo? Ik weet niet hoe ik dit moet lezen, maar regel dit soort dingen bij voorkeur onderling in plaats van op dit forum...

Re: Re: Heb jij wel eens iemand opgelicht?

Re: Re: Heb jij wel eens iemand opgelicht?

Origineel geplaatst door C738
Ik werk op een gemeentehuis...

-C-

Haha, ik zit in de verzekeringen.........*D

Zei de chauffeur van de takelwagen: "'t Is m'n werk mensen op te lichten".

Veel aardiger om te weten of is je wel is opgelicht BENT. :smeris:

Op beide vragen kan ik gelukkig negatief antwoorden.

ik heb een keer iemand opgelicht

had een mc 505 voor 450 euro gekocht,

een maand later de bak voor 550 verkocht aan iemand die er R & B mee wilde maken.

Sorry maar dat ding is niet eens 200 euro waard

Nu ga ik niet meer naar de hemel :(

Wat heet belazeren? Oplichten? Als je bedoelt met vooropgezet plan, nee, dat heb ik nog nooit gedaan. Wel van de gelegenheid gebruik gemaakt. Als iemand iets aanbiedt voor een veel te lage prijs, bv een Buchla voor €200, tja, moet ik daarvan iets zeggen, dan...? Je weet dat het veel meer waard is, maar je houdt toch je mond. Ik zeg het wel als het veel te veel is.

Een raar voorbeeld, wat ik echt niet meteen door had. De baas van m'n vakantiewerk tijdens m'n studie (uitgestorven bezigheid, geloof ik ;) liet mij altijd de bedragen van z'n cheques invullen. Eens vergat ik de '8' in het bedrag fl 257.812,36 en de ontvangende persoon maakte me er op attent. Ik was nogal in verlegenheid en hij raadde mij aan een nieuwe cheque van fl 800,- uit te schrijven. Toen ik dat aan m'n baas vertelde, kreeg ik de rest van de dag vrij. De kerel hebben we nooit meer teruggezien. Toch heb ik er een vervelend gevoel van overgehouden...

Voor het museum ben ik een harde onderhandelaar. Ik ga net zolang door tot ik het gratis binnenhaal :) Maar ik licht ze niet op, maar kan soms erg goed mensen overtuigen...

Wout

PS wie bovenstaand voorbeeld niet begrijpt, is ofwel die man ofwel die is een toekomstig slachtoffer mbt oplichting. Schrijf maar een PeeBeetje als je het echt niet begrijpt ;)

opgelicht? Het is maar hoe je het bekijkt, maar in feite wel.

Ik zag op een prikbord een juno 106 staan, dus heb gereageerd. Die man wilde er 50 euro voor hebben en dus stond ik de volgende dag gelijk op de stoep :D !!

Ik was de eerste die gereageerd had, maar er was na mij nog iemand, dus die man zegt tegen me: "Die jongen die na jou belde bood zelfs 60 euro, maar ja, jij bent de eerste!"

Wijs hield ik mijn mond dicht!!:maffia:

(ps: juno is wel gerestaureerd door saint eric, stemmen waren een beetje dood!)

Toen ik m,n MS 10 ging kopen had ik een deel van de handleiding overgeschreven van het internet.Dus ik bij die vrouw alles testen werkt de bender niet.Maar achteraf bleek dat de bender het niet doet zonder te patchen :)

Origineel geplaatst door Wout Blommers

De baas van m'n vakantiewerk tijdens m'n studie (uitgestorven bezigheid, geloof ik ;) liet mij altijd de bedragen van z'n cheques invullen. Eens vergat ik de '8' in het bedrag fl 257.812,36 en de ontvangende persoon maakte me er op attent. Ik was nogal in verlegenheid en hij raadde mij aan een nieuwe cheque van fl 800,- uit te schrijven. Toen ik dat aan m'n baas vertelde, kreeg ik de rest van de dag vrij.

:dubbel: :dubbel:

Dan ben je door je baas ook flink opgelicht....want voor die ca. fl 225.000,- had ie je wel een paar jaar vrij mogen geven...:D

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ik heb een keer iemand opgelicht

had een mc 505 voor 450 euro gekocht,

een maand later de bak voor 550 verkocht aan iemand die er R & B mee wilde maken.

Sorry maar dat ding is niet eens 200 euro waard

Nu ga ik niet meer naar de hemel :(

mmzz.. dat is toch niet oplichten? Gewoon gezonde winst maken, noemen ze dat ;)

Back