Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door pal
Typisch OJ......zie nu wel wat voor typ jij bent....zorg dan wel dat je in iedergeval spullen verkoopt die 100% zijn...
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door C738
Ik werk op een gemeentehuis...
-C-

liet mij altijd de bedragen van z'n cheques invullen. Eens vergat ik de '8' in het bedrag fl 257.812,36 en de ontvangende persoon maakte me er op attent. Ik was nogal in verlegenheid en hij raadde mij aan een nieuwe cheque van fl 800,- uit te schrijven. Toen ik dat aan m'n baas vertelde, kreeg ik de rest van de dag vrij. De kerel hebben we nooit meer teruggezien. Toch heb ik er een vervelend gevoel van overgehouden...
Maar ik licht ze niet op, maar kan soms erg goed mensen overtuigen...
!!
Origineel geplaatst door Wout Blommers
De baas van m'n vakantiewerk tijdens m'n studie (uitgestorven bezigheid, geloof ikliet mij altijd de bedragen van z'n cheques invullen. Eens vergat ik de '8' in het bedrag fl 257.812,36 en de ontvangende persoon maakte me er op attent. Ik was nogal in verlegenheid en hij raadde mij aan een nieuwe cheque van fl 800,- uit te schrijven. Toen ik dat aan m'n baas vertelde, kreeg ik de rest van de dag vrij.

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ik heb een keer iemand opgelicht
had een mc 505 voor 450 euro gekocht,
een maand later de bak voor 550 verkocht aan iemand die er R & B mee wilde maken.
Sorry maar dat ding is niet eens 200 euro waard
Nu ga ik niet meer naar de hemel![]()

Heb jij wel eens iemand opgelicht?