Hilltree
Listen here, you little shit.
Laatst gewijzigd:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pirma beleid.
Rotte appels eruit.
, is een lijstje wie er nu allemaal een ban heeft en wie er reeds strafpunten hebben.

De administrator en/of moderator heeft altijd gelijk en doet wat hij wil met de accounts of geplaatste berichten en zo moet het ook zijn.
als er klaag posts waren delete ik die ook onmiddelijk,na 3 maal poging permanente ban ,wel geen ip ban,persoon kan vrij registreren,en indien nodig herhaald het oneindig tot die wegblijft of zich schikt.
resultaat een forum/site zonder 1 enkel scheldwoord of negative getinte post
gewoon zuiver.
Jammer genoeg zijn er altijd mensen die dit niet kunnen.We zijn geen kleuters die de waarheid niet aankunnen.

.
@ptaurus , jammer genoeg komt het vaker voor dat een SF lid niet beleeft is naar het modteam toe , online of via p.b.
.
eh....maar dan zeker niet en nooit over een ander. gewoon even netjes...ok, ik weet niet of dat zo'n goed idee is. :-)
tis maar een gek idee maar :
misschien een speciaal daarvoor bestemde topic-forum-plek waar je je hart kan/mag luchten als je daar behoefte aan hebt? of iets dergelijks...
eh....maar dan zeker niet en nooit over een ander. gewoon even netjes...ok, ik weet niet of dat zo'n goed idee is. :-)