Beleid discussie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een grapje tussendoor moet kunnen, vooral om het luchtig te houden. Daar hou ik namelijk van, een luchtig forum.

Tja, het was goed bedoeld, hij geeft immers zelf aan dat hij zich moeilijk kan beheersen (heel herkenbaar overigens). Vermoedelijk heeft Mars wel de meeste posts in dit topic gepleegd, en inderdaad zo luchtig dat ik me afvraag of ze nog wel on-topic zijn.

Sowieso vind ik dat de discussie wel tamelijk afdwaalt. Het ging immers om het nieuwe beleid, vervolgens vernauwde de discussie zich tot sfeerbedervende posts, terwijl er wel meer posts worden verwijderd. En daarna wordt het gezellig ouwehoeren dat nogal weinig met het onderwerp te maken heeft.

elke post van mij hier was een rechtstreekse reactie op een voorafgaande. of het nu een grapje was, serieus bedoeld of zelfs een grap als reactie op een grap.

zo was mijn post over mijn 'tekortkomingen' wel on-topic. we hadden het over hoe te reageren als iemands post je niet bevalt.

ik ben nu eenmaal ziekelijk breed geïnteresseerd in van alles en bestudeer ook alles wat los en vast zit. Mijn hoofd werkt ook zo...een chaotisch brein wat nooit ophoud met denken, bedenken, uitvinden, oplossen, woordengrappen bedenken, enzovoort. en ook begaafd in van alles.
zo ben ik geboren en zo ga ik ook door het leven zolang ik op deze aardkloot mag rondlopen.
Dat uit zich ook zo op dit forum en ik wil best geloven dat mijn posts niet bij iedereen in de smaak zullen vallen...
mijn excuses, maar ik kan er werkelijk heel weinig aan doen. ik ben zo geboren. doe er niemand kwaad mee en ik laat ook niemand uit mijn hersenpan iets wegsnijden!

:bekdicht:

Nou kan ik alsnog natuurlijk wat zeggen, maar dat doe ik lekker niet

kleuters in een zandbak met wat schepjes en emmers....:gaap:

Nou, met dit mooie weer valt dat nog best mee hoor :D.
Mannen zijn nou eenmaal wat direkter in de omgang en niet meteen weenies... (derogatory. A weak, socially inept, or boringly studious person: "the tech weenies".).
En anders, kan men hier nog steeds een bezoekje aan brengen :walker:

Cheers,
Exo. :mega:
P.S. Jullie leveren goed werk Mods ;).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back