Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goeie move van het modteam
wat mijn ervaring is, als je eens je kop laat zien op meetings, dan is het op de forums /
-C-
op zich prima dat er duidelijke regels zijn.
inhoudelijk is het vreemd dat in het stukje op de voorpagina geschreven wordt dat er een nieuw beleid cq nieuwe/ aangescherpte of hoe het er ook weer precies staat regels zijn , en 5 zinnen verder ongeveer lees ik dat de sfeer inmiddels sterk verbeterd is ? da's snel
brengt me wel op de vraag waarom nu?
tijd om het eindelijk eens uit te werken of zijn er recent grote problemen ?
ik heb ze niet echt waargenomen, zit natuurlijk niet overal met de neus bij ( gelukkig niet ) , dacht zelfs dat het redelijk ontspannen allemaal liep de laatste maanden.
dus het verbaasd me enigszins
maar zoals gezegd denk ik dat duidelijkheid nooit kwaad kan, dus prima op zich
dank voor het werk![]()

Dat zal door sommige opgevat gaan worden als legitiem schelden op een ander. (vrees ik)
Paul
Ach een verplichte forum vakantie is altijd wel verhelderend voor wat zelfreflectie.Verder zou ik zeggen.....heb wat geduld.....ook wij moeten onze slag hierin vinden en het geheel aanpakken kost wat tijd.
Het argument van met twee maten meten is redelijk populair onder mensen die een sanctie hebben gekregen. Zoals ik al eerder aangaf, historie speelt hierin een rol en alleen verandering in eigen gedrag kan op termijn verandering brengen.
Voor zover ik kan zien heb jij dit goed opgepakt en daar zullen wij dan ook weer rekening mee houden.![]()

Berichten verwijderen komt nog wel eens voor maar word steeds minder door ons gedaan .
Meestal is dit een thread waar al een modactie [zwaar offtopic, of tegen de regels van de FAQ] of waarschuwingen zijn geplaatst online, of naar leden.
Een slotje komt nu vaker voor, dit houd de thread intact en men kan zien waar het mis is gegaan.
Vaak is zo'n thread ook al "doodgebloed" en is alles erin al gezegd.
dat van die schrijfstijl is een hele goede opmerking, iedereen leest een opmerking vanuit zijn eigen beeld perspectief. En daar is een historisch beeld dat je van iemand hebt behoorlijk op van invloed.dat is misschien een van de belangrijkste punten: niet persoonlijk worden
dingen zoals: "wat een bullshit post!" vind ik persoonlijk ook al persoonlijk. op zn minst vind ik de klank niet geen leuke sfeer opwekken.
...
iedereen heeft een eigen schrijfstijl en die kan ook weer door iedereen anders geïnterpreteerd worden.
)