hulp gezocht - psychologische toets

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
spannend, leuk

Ben er aan begonnen en mee gestopt.
Wat me opviel is dat ik in pop bleef hangen kwa geluids voorbeelden.
Dat de audio slecht klinkt.
Dat je verplicht een minuut moet luisteren, ik ben er naar max. 20 seconden wel uit en wil dan door.

ik heb na 1 vraag wat geluisterd naar de verschillende nrs bij vraag 2 en vond 't kutmuziek :)
En die keuze had ik niet. Sorry
Ik was toe aan ontroering of drive. Geen flauw gedoe.

Leuk! Je moet wel effe bij de antwoorden vertaling doen. Mijn Engels is behoorlijk goed.. maar daar had ik translate voor nodig....

Dat je verplicht een minuut moet luisteren, ik ben er naar max. 20 seconden wel uit en wil dan door.

Dit. Ik ben afgehaakt na de eerste vraag omdat ik geen zin heb om het hele fragment af te luisteren.

Ik heb het TOCH gedaan maar ik snap niet helemaal de uitslag. Ik miste ook de optie "weirdness" :D

Had jij ook alleen rock vragen?
Ik had meerdere soorten muziek aangegeven als "leuk".

Had jij ook alleen rock vragen?
Ik had meerdere soorten muziek aangegeven als "leuk".

Nou, je kon dus namelijk kiezen, ik vond de test vrij verwarrend moet zeggen.

1) eerst geef je aan in welke genre wil je gaan testen,
2) daarna zijn er de opgaven maar daar kun je kiezen in welke genre (rock, electronic, etc) gaan luisteren, het moet alleen een zijn
3) 10 tracks beluisteren, 1 minuut per track, emoties aangeven
4) aan het eind krijg je een profiel maar geen verklaring, en dan onderaan welke tracks je "liked", dat deed me denken aan een POLL: welke van de 10 liedjes vind je het mooist, zo kunnen we het aangeven aan de labels :D:D:D:D:D

Ach ja ik vermaak me verder prima :luv:

Laatst gewijzigd:
De andere keuzes die ik had speelde de audio maar 4 seconden van.
Ik gebruik Opera als browser......dus wellicht site verbeteren.

Leuk! Je moet wel effe bij de antwoorden vertaling doen. Mijn Engels is behoorlijk goed.. maar daar had ik translate voor nodig....

Ik denk dat jouw engels is beter dan mijn nederlands...) Ik kom uit Estland en werk hier in Universiteit maar een jaar nu. :) Dus als ik probeer vertaling te doen dat mag ergens slechter zijn! :) Misschien iemand van mijn collega's...)

Dit. Ik ben afgehaakt na de eerste vraag omdat ik geen zin heb om het hele fragment af te luisteren.

Ik ga akkord dat voor sommige liedjes 10-20 seconden is genoeg, maar niet bij voorbeeld bij langzame muziek... Origineel ik had maar 30 seconden, maar dat was te kort.

De andere keuzes die ik had speelde de audio maar 4 seconden van.
Ik gebruik Opera als browser......dus wellicht site verbeteren.

in Opera de plugin werkt niet... Maar in opera moet er een berichtje zijn dat het werkt niet.

Sorry, heb geprobeerd de test te doen. Maar hij is zo langdradig, vond het niet te doen om het vereiste aantal nummers te beoordelen. Er zat te veel slecht muziek bij..

Ik heb er 15 beluisterd en geskipped. My emotions range from 'dislike' to zzzzzzz.

dat is wel verdrietig... Welke genre heb je geprobeerd, misschien dat was niet een correcte genre voor jouw.

In het algemeen ik kreeg veel commenten dat sectie van electronische muziek is niet goed, maar wat is er niet goed an.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back