veilig ruilen over het internet.

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Hez Guys, ik wil jullie om advies vragen.
ik wil mijn ableton í ruilen tegen reason 7 omdat reason nu ook midi heeft.
nu heb ik iemand gevonden die dat wil doen maar die woont ergens verweg in Toronto.
Nu is mijn vraag hoe doe je dat veilig? zonder genaaid te worden zeg maar :P

ik hoef niks op te sturen omdat het om de download versie gaat. hij hoeft alleen een usb sticky te sturen.

bedankt voor de moeite,

Gr Tim

Elkaar hetzelfde bedrag betalen via Paypal? Zo heb je allebei een beschermde koop gedaan.

Of, om het moeilijk te maken, een onpartijdige tussenpersoon die je allebei vertrouwt.
Of een backgroundcheck doen en op goed geluk een gokje wagen...

PayPal geeft geen bescherming bij digital devlivery / license transfers
zal goed vertrouwen zijn.

Ga naar Toronto, doe de deal onder de Niagara Falls, en vlieg weg met de helikopter. *Jan Hammer deuntje*

Probeer goede feedback te achterhalen. En check het adres op google maps of ie niet in de ghetto woont.. :biertje:

Probeer goede feedback te achterhalen. En check het adres op google maps of ie niet in de ghetto woont.. :biertje:
]

Net of iemand die in een ghetto woont niet te vertrouwen is? Of iemand die in een villawijk woont niet kan oplichten (hoe komt ie anders aan die villa?)? ;)

Maar ontopic: lijkt me zeer moeilijk om 100% zeker te zijn dat je niet wordt opgelicht. Zou mooi zijn als hij het eerst op wilt sturen en dat je het dan eerst checked en dan pas jouw downloadlink stuurt. Maarja dan zit hij natuurlijk ook met de vraag of JIJ wel te vertrouwen bent.

Back