Ik verwacht een minor OS update voor de Sequential Circuits Six-Trak.
Dat zou grappig zijn....maar die Fransoos die de Prophet 600 heeft gedaan zal het niet worden denk ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik verwacht een minor OS update voor de Sequential Circuits Six-Trak.
Wat zou men nog kunnen wijzigen aan zo'n Acces Virus 4? Ti2 is al zo'n bruut ding.
Ja dat is wel de vraag. Natuurlijk de DSP verhogen en wellicht de interface op de synth zelf? Maar met het TI en OS updates heb je als TI eigenaar ook al vaak mooie updates gehad.

ik weet niet of het waar is maar korg komt met een volca beats 909!
http://hammarica.com/korg-to-announce-volca-909-at-namm-2014/
Haha, lekkere render, sinds wanneer valt knip en plak werk in paint/photoshop onder renderen??? Echter is dit totaal geen bewijs, alleen maar geouwehoer...Hammarica saw the prototype through a befriended engineer. We were not allowed to take pictures, but we rendered an image as best as we could to show how it will look.
Ik denk dat Roland al denkt de wijsheid in pacht te hebben met de Jupiter-80; dus denk ik dat ze de aparte secties van de JP-80 apart in losse modules en keyboards gaan verkopen, met als label: "powered by the Jupiter-80".
Zoals de MT-32 ooit de ultiem uitgeknepen D-50 was; zoiets moet er weer komen: De klank van een JP-80 in een 9,5" kastje met 1/10-de van de kwaliteit.![]()
De komst van een dergelijk iets lijkt vrijwel zeker omdat de Sonic Cell module niet meer te koop is. Onderaan de module markt staat nog altijd de SD-50 (Sound Canvas met wat extra's). Het vlaggenschip qua modules is momenteel de Integra-7, wat enigszins vergelijkbaar is met de JP-80. Ik weet even niet waar de 7 achter het woord Integra voor staat (zevende generatie modules?), maar logischerwijs zou Roland daar een Light-versie of zo van kunnen maken voor ongeveer de helft tot tweederde van de prijs.
Kunnen ze daarna dezelfde hap uitbrengen in de kast van de PC-serie midicontrollers en hebben ze er plots ook nog 4 keyboards bij (De JK-serie, oftewel Jupiter-keys/Junk-keys).Roland die inspeelt op de analoge/retro markt met als merknaam "Aira"
.