fuse
Gepokt en gemazeld
Re: Re: Re: Zitten er wel "Echte Muzikanten" op dit Forum?
Dat doe ik toch ook. Wat ik zeg is dat ik jouw argumenten niet overtuigend vindt. En ik speel niet de man wel de bal.
Is het ook, maar je wekt hier niet echt positieve sentimenten mee gezien het aantal reacties wat hier op volgde. Precies wat ik al aangegeven heb.
Ik maak onderscheid tussen mensen ja. Iedereen is voor mij een individu. En veel leden die in het begin hier zijn begonnen te posten hebben hetzelfde als jij meegemaakt. Dat lijkt me als constatering toch handig om te weten?
OK, konijn uit de hoed truuk? 1 pb/email is genoeg en hij is weg hoor. Je bent dan nl. de eerste persoon die dat zou vragen. En ja ik doe het om te helpen en omdat ik het leuk vind om te doen. Als je het opvat dat ik het zou doen om te patsen dan heb je het mis.
Je hoeft je heus niet in te houden om mij hoor? Nogmaals ik val je niet persoonlijk aan. Je zegt zelf dat je met minder plezier op het forum komt. En als dat door andere leden komt die jouw niet zinnen dan zou ik zeggen laat die links liggen en stoor je er niet aan. Er wordt al zat hier genegeerd.
Origineel geplaatst door Catalunya
Volgens mij voel jij je behoorlijk aangevallen. Of heb ik het mis? Ik hoef in jouw ogen niet populair te zijn. Jij hoeft dit ook niet voor anderen te bepalen. Spreek voor jezelf zou ik zeggen.
Dat doe ik toch ook. Wat ik zeg is dat ik jouw argumenten niet overtuigend vindt. En ik speel niet de man wel de bal.
Jij beticht mij van stemmingmakerij! Vind ik nogal een behoorlijk grove beschuldiging.
Is het ook, maar je wekt hier niet echt positieve sentimenten mee gezien het aantal reacties wat hier op volgde. Precies wat ik al aangegeven heb.
Eigenlijk heb jij precies antwoord gegeven op mijn vraag. Het is nu duidelijk. Jij maakt trouwens onderscheid tussen mensen die al langer op dit forum zitten en mensen die pas een jaar lid zijn.
Ik maak onderscheid tussen mensen ja. Iedereen is voor mij een individu. En veel leden die in het begin hier zijn begonnen te posten hebben hetzelfde als jij meegemaakt. Dat lijkt me als constatering toch handig om te weten?
Ik probeer echt mijn zin door te drukken, dat maak jij ervan. Ik vraag alleen maar wat meer respect voor anderen.
Aan jouw reaktie te lezen heb je weinig respect voor mij. Je wordt bedankt.
Nog bedankt voor je te gekke mix. van mijn nummer, die je ongevraagd op je eigen site zette. Voel je jezelf dan beter of doe je het echt wel om een ander te helpen? Vooral niet eerst even toestemming vragen.
OK, konijn uit de hoed truuk? 1 pb/email is genoeg en hij is weg hoor. Je bent dan nl. de eerste persoon die dat zou vragen. En ja ik doe het om te helpen en omdat ik het leuk vind om te doen. Als je het opvat dat ik het zou doen om te patsen dan heb je het mis.
gegroet!
p.s. Ik blijf trouwens forumlid, dus misschien zal je je nog vaker aan mij ergeren. Zal me een worst wezen.
Er zijn hier genoeg gasten waar ik leuk contact mee heb. Wanneer jij een thread start zal ik niet reageren uit respect voor jou.
Je hoeft je heus niet in te houden om mij hoor? Nogmaals ik val je niet persoonlijk aan. Je zegt zelf dat je met minder plezier op het forum komt. En als dat door andere leden komt die jouw niet zinnen dan zou ik zeggen laat die links liggen en stoor je er niet aan. Er wordt al zat hier genegeerd.

(ben ik nu lomp?) Maar ik weet niet of ik met mijn nog geen maand lidmaatschap wel mag posten hier... Zeg het maar als ik onzin uitrkaam! 

. Jammer.