ok, ten eerste boeit het me niet dat jullie me afzeiken... Ten weedew:
Ik luister ECHT NIET, alleen maar naar trance!!!!
This Mortal Coil, heb ik hier ook! Geweldige muziek!
Chemcical Borthers - Heb ik ook geweldige muzike (eerder althans

)
Ravel : "Pavane Pour un Infante Defunte" en "Bolero" heb ik hier ook, de klassieke versies welteverstaan, geweldige mzuiek!
"Alan Parson Project - Don't Answer me"! Geweldige muziek!
Bahamut - Destination

Geweldige muziek!
Bangles - Eternal Flame (doet me denk aan dit topic

wordt blijkbaar ook oneindig geflamed)
Billy Joel - Paino Man! Geweldige muziek! Ook tranen muziek trouwens, als je de boodschap begrijpt... Iets wat ik me ook nauwelijks kan voorstellen van de mensen die me hier af liggen te zeiken.
Radiohead - Creep! Geweldige muziek! Ook een goede tranentrekker...
Coldplay - Heb ik hier ook! En ja ook geweldige muziek!
Delibes Lakme - Flower Duet (klassiek) en ja, weer geweldige mzuiek!
En zo heb ik nog meer, Depeche mode, Bach, Chopin, Elvis, Chemical Brothers, Moby, Queen, David Bowie, Mozart, Ennio Morricone - Once upon a time in the West (Hoezo mega album/soundtrack), Samuel Barber, Skunk Anansie, Nirvana, tientallen nummers van Enya, Gloria Gaynor, Genensis, Handel, Ian Brown, Jocelyn Pook (MEGA), KD Lang - The air that I breath, Massive Attack - Unfinished Sympathy, Tchaikovsky, U2, UB40, Vangelis, Underworld...
Blablabla en zo kan ik nog ff doorgaan
Sjit ik luister echt wel alleen naar trance!

Maar ik ben blijkbaar wel een van de weinigen hier, die nog doorheeft dat deze thread over Tiesto gaat! Als jullie willen mogen jullie voor iedere afzonderdelijke band een thread openen en daar zal ik dan ook m'n mening laten gelden dat ik evt. bij een nummer van die band een traantje wegpink... Maar daar gaat dit topic niet over, dus beperk ik me ook tot reageren op dingen die te maken hebben met het hoofdonderwerp...
En en laatste wil ik nog zeggen: als jullie zo zlielig zijn dat jullie AUTOMATISCH AANNEMEN, dat ik alleen maar trance luister omdat ik naar Tiesto in Concert ben geweest, zegt weer genoeg over jullie eigen niveau
PS: En ja, ik ben emotioneel aangelegd, sorry dat ik menselijk overkom hierdoor!