Hoe maak je zo'n soort square lead?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
was opzoek naar midi van a million questions en kwam toevallig weer hier uit haha. weer lang geleden ook een poging gewaagd, ook de preset van joeyjoey gebruikt en nog 2 andere fillers. die chords kloppen niet echt maargoed.

Attachments

• a million questions_3.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 158
@Joeyjoey lead komt echt dicht in de buurt netjes.
@ Phye de chords zijn echt perfect hoge lead mag naar mijn mening nog iets meer aanwezig zijn

nog een poging maar komt nog lang niet echt in de buurt blijft lastig. nog een tip speel met de rate van lfo1 bij joey zijn preset

Attachments

• a million questions 4.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 145
Laatst gewijzigd:
Misschien klinkt het raar, maarik zit ook aan een kleine pitch lfo te denken om dat schreeuwende staartje te krijgen. Niet extreem pitch, maar heel zwakjes en best snel

Ken de track zelf niet maar heb aan de hand van wat ik hier hoorde ook eens poging gedaan. :) Enige wat ik niet echt vond was die lfo env op spire. Dat werkte niet echt zoals ik verwachte haha
Melodietje komt me wel erg bekend voor maar de titel van de track niet, dacht eerder aan code black toen ik em hoorde.

ps: Die bassnoten kloppen niet helemaal? Klinken niet echt lekker met de melow mee dus heb die maar achterwege gelaten. :okdan:

Attachments

• Atmoz synth try.mp3
    1.002,3 KB · Bekeken: 134
Ken de track zelf niet maar heb aan de hand van wat ik hier hoorde ook eens poging gedaan. :) Enige wat ik niet echt vond was die lfo env op spire. Dat werkte niet echt zoals ik verwachte haha
Melodietje komt me wel erg bekend voor maar de titel van de track niet, dacht eerder aan code black toen ik em hoorde.

ps: Die bassnoten kloppen niet helemaal? Klinken niet echt lekker met de melow mee dus heb die maar achterwege gelaten. :okdan:

Klinkt lekker!

Iets meer reverb erin, dan klinkt het fantastisch! :okdan:

Hoe maak je zo'n Arabische house of hardstyle synth?

Hoe maak je zo'n Arabische house of hardstyle synth?

Mensen!

Hoe maak je zo'n Arabische house synth? Ik hebt al heel veel geprobeerd maar het lukt me niet echt om aan de synth te komen. Ik heb de opbouw al gemaakt en de melodie. Maar het klinkt nog voor geen meter :)

https://soundcloud.com/coone/coone-aladdin-on-e-radio-edit

Bedankt!

Met vriendelijke groet
Jeff

alle hardstyle wordt geloof ik met een jp-8080 gemaakt.
dan is het verder gewoon een kwestie van de doedelzak preset en flink wat speed snuiven

alle hardstyle wordt geloof ik met een jp-8080 gemaakt.
dan is het verder gewoon een kwestie van de doedelzak preset en flink wat speed snuiven

Dan download je Superwave Ultimate.

Die lijkt ontzettend veel op de JP-8080

superwave_ultimate_main.jpg

http://www.looknohands.com/chordhouse/piano/

Scroll bij "REGULAR SCALES" omlaag en zet 'm op "Byzantine", dan weet je welke noten je mag gebruiken.

Voor de rest is dit de zoveelste superzaag-lead met wat distortion er op. Zoals ik al zei, ga eens een workshop volgen bij een hardstyle producer, da's beter dan een dozijn vragen hier op 't forum stellen.

die superwave ultimate is net zo'n slap aftreksel als de naam doet vermoeden.
aleen die standaard zaag zegt al genoeg.. met die vst kan je nog geen tandenstoker doorzagen :D

hoe je zo'n Square Lead precies maakt?

hoe je zo'n Square Lead precies maakt?

Mensen!

even een vraagje. Ik zoek al een tijd hoe je zo'n Square Lead precies maakt. Ik heb al een tijdje naar opgezocht en ik weet nog steeds hoe je zoiets maakt. Ik weet dat je met sylenth al een beetje kan maken, maar daar lijkt het echt niet op de lead van D'Block - S-te-fan.

Bedankt!

Attachments

• D-Block & S-te-fan - Built This City.mid
    3,6 KB · Bekeken: 130
Hoe je zo'n square lead maakt
Hoe maak je zo'n square lead
Hoe maak je zo'n Arabische house of hardstyle synth..

Jou laatste 3 topic's..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back