Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)Ik kom ongeveer tot hier. Square + (behoorlijk) oversturen met wat LFO's op resonerende filters.
Ik heb er maar wat gesidechainde saws achter gestopt. Je hebt sws een extra layer nodig om het geheel wat breder te maken dan alleen deze square lead . Volgens mij wordt in de track gelayerd met die overstuurde vrouwenstem uit de break, maar die sample heb ik niet. En dan nog zit er iets van een filter of effect in dat net dat extra randje geeft, daar ben ik nog niet achter.
KLinkt best goe allemaal, dikke leads!
Wat me alleen opvalt is dat het orgineel niet die "chorus" of "supersaw" feel heeft.
(meerdere osc's detuned tot dikker geluid)
Soundgoodizer! FTW![]()
Ik kom ongeveer tot hier. Square + (behoorlijk) oversturen met wat LFO's op resonerende filters.
Ik heb er maar wat gesidechainde saws achter gestopt. Je hebt sws een extra layer nodig om het geheel wat breder te maken dan alleen deze square lead . Volgens mij wordt in de track gelayerd met die overstuurde vrouwenstem uit de break, maar die sample heb ik niet. En dan nog zit er iets van een filter of effect in dat net dat extra randje geeft, daar ben ik nog niet achter.

Heb ook een poging gewaagd.
Die van Jervans klinkt wel een stuk beter maar goed hier heb je een preset om mee verder te klooien.
Op de square heb ik nog een bitcrusher gezet van Sylenth1 zelf, en verder heb ik er nog reverb en de soundgoodizer van FL erop gezet.
(is gemaakt met Sylenth1 VTX, dus hopelijk kun je hem openen)
http://www61.zippyshare.com/v/63479710/file.html

Die is alleen volgens mij niet met reguliere synthese in elkaar gezet maar klinkt meer als mengtafel feedback
Als je alle knoppen opendraait zou je daar ongeveer uit moeten komen :-P (prima excuus om deze thread met deze klassiekert te hijacken dus )was er toch niet helemaal blij mee.
zo dan: