Eerst veel kopen dan nadenken...

Origineel geplaatst door bikkel
Wat is dit?

keys.jpg

Een JP-8000?

Da's idd een JP-8000 :)

I don't want to spoile the fun,

maar om terug te komen op het oorspronkelijke topic...
persoonlijk ken ik geen mensen die gear hebben en die enkel gebruiken
om op te vallen zoals de buur met zijn bmw sportmodel.

er leven genoeg mensen in mijn omgeving in de "jantencultuur" (tuningcultuur) met opgefokte
bakjes die niet meer over een verkeersdrempel kunnen, maar ik ken weinig mensen (lees geen)
met een tb die niet weten hoe hem aan te steken en er het hemelse geschreeuw uit te halen...

als er dan toch al zo'n mensen rondlopen met die "kijk ik heb gear maar kan er niets mee" attitude, dan
is dat heel spijtig voor hen... maar die vallen ook wel door de mand op een gegeven moment en dan
inderdaad is het onze beurt ;)

peace

cloudy

Over het algemeen zie ik toch wel dat de meeste
mensen in de 'normale wereld' het eigenlijk geen zier
kan schelen wat voor apparatuur je hebt, en hoe je
ermee maakt wat je maakt... het enige wat ze zullen
zeggen is dat het shit is, of een leuk liedje...

En als je het doet voor de chicks/boys dan werkt een
BMW toch wel beter :D

Mvg. CoolRunning

Re: Eerst veel kopen dan nadenken...

Origineel geplaatst door Alexander
Ik kan niet begrijpen dat iemand duizenden euros over de balk keilt om tegen vriendjes en vriendinnetjes dat je producer bent, dat je een gitaar of wat dan ook koopt om indruk te maken en deze dan in de kast laat wegrotten, ok!

Hehe, ik ken iemand die iemand anders die apparatuur laat kopen, zelf een beetje meepingelt en dan zegt dat 'ie producer is. Stukken goedkoper ;).

Origineel geplaatst door CoolRunning
En als je het doet voor de chicks/boys dan werkt een
BMW toch wel beter :D

:dubbel: Synths kopen om meiden te versieren ... wat een grap. Toen ik m'n vrouw leerde kennen mocht ik dubbel en dik uitleggen dat ik in de toekomst m'n geld aan haar zou spenderen en niet aan nog meer 'troep' :dubbel:

Neen, ik denk echt niet dat er iemand onder de indruk is van 10 synths, 5 samplers, een TR606, 707, 808 en 909 en nog een hoop Calviatjes en Virusjes erbij. Voor de meeste buren is het gewoon herrie dat uit bakjes komt :)

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
Neen, ik denk echt niet dat er iemand onder de indruk is van 10 synths, 5 samplers, een TR606, 707, 808 en 909 en nog een hoop Calviatjes en Virusjes erbij. Voor de meeste buren is het gewoon herrie dat uit bakjes komt :)
Is het toch ook? :duivels:

Maar als je nou een Mellotron hebt, en een Minimoog en B3, dan vallen de vrouwen toch voor je als mussen van het dak bij dit weer? Laten we wel wezen... 8)

hoeveel vrouwen zouden er rondlopen die weten wat een tr909 of een tb303 is en waarom ze zo populair zijn???

juist...
heeeel weinig

:confused:

Origineel geplaatst door Cheimoon
Maar als je nou een Mellotron hebt, en een Minimoog en B3, dan vallen de vrouwen toch voor je als mussen van het dak bij dit weer? Laten we wel wezen... 8)

Daar heb je gelijk in ;) .... maarrrrr ik denk dat het dan wel eerder door de hete temperaturen is dat ze van het dak vallen dan wel van de Mellotron, Moog en B3 :dubbel:

Ik denk dat de meeste vrouwen toch nog steeds vallen op "good looks", een tof karakter en sympathie .... :confused: Hoe is m'n vrouw in godsherenaam bij mij terechtgekomen :confused: :dubbel:
De meeste geven niks om snelle auto's, ruwe motoren ... of megacoole synths =( .... "God vergeef het hen want zij weten niet wat zij doen" ;)

Voor de vrouwelijke leden van het forum: ik zwans er maar mee hoor ;) Heb wel degelijk respect voor vrouwen :halleluja .... maar ook voor synths 8o)

:doei:

Als je een grote hit scoort met je Roland MC-303 Groovebox vallen er meer vrouwen voor je dan wanneer je een minimoog, een tb-303 een andromeda een tr909 en een pro-one op zolder hebt staan.

Komen we weer uit bij dezelfde weg. Het maakt niet uit wat je hebt, maar wat je ermee doet.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Komen we weer uit bij dezelfde weg. Het maakt niet uit wat je hebt, maar wat je ermee doet.
Dat geldt toch ook voor je vrouw/vriendin? Is de cirkel dan niet rond? 8~

hmm vrouwen en synths... hoe te combineren?
ik zou het zelf niet weten.
een vrouw zoeken die ook van muziek houdt?
en vervolgens twee muzikale dochters op de wereld zetten

:D

een hit met een mc303... dat moet nog gebeuren zeker? :confused: :confused:

anyway, ik heb geen vriendin nu... dus dat kan ook niet interfereren met mijn verslavingen
:D

greetz

cloudy

Maat van mij kreeg een Rode NTK voor z'n verjaardag van
z'n vriendin... heb ik hem toch even over gefiliciteerd :D

Mvg.

CoolRunning

Back