synthiaks
Gepokt en gemazeld
Thanks! Allemaal eigen sounds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.
had vroeger een NL1 (uit de tijd dat de winkelmedewerker nog "jump" van Van Halen met een preset speelde
)Heb ff de manual geckecked, ben er toch wel warm voor gelopenals ik mn tempest ervoor kan ruilen of verkopen ga ik er ook 1 proberen (rackversie)
Ja hij is wel aan de prijs maar als ik de demo's hoor is hij toch best veelzijdig. Te veelzijdig is ook niet goed voor mij. Ik heb een blokeys en die doet eigenlijk alleen dienst als midi keyboard omdat hij veel te veel mogelijkheden geeft. Ik weet allemaal precies hoe het werkt maar met de juiste beperkingen wordt ik creatiever.
Koel thanks voor de info. Dat is idd een beetje aan de krappe kant maar daardoor wel een makkelijkere interface denk ik. Ik hoorde dat een TI meer menu-diving is, en ik heb met een King korg gespeeld maar vond zowel de interface als de klank niet overtuigend.
Eigenlijk doet de NL4 het meeste wat de deftige polysynths van weleer ook konden...
Ik blij er bij.. sinds de NL4 nog steeds geen behoefte of heimwee naar een "vintage" analoge poly
Hehe.he NL4 of KS, ga er eens zelf mee spelen, de NL4 is echt goed, heeft totaal niet die plastic KS siund