Jep. Dek de tafel maar alvast. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bikkel
Jezus
Enneuh, die EWX draaide hier gewoon prima onder Windows 2000 ook qua midi-timing, of ik moet echt te blank zijn om geen duidelijke timing verschilllen te horen.

Origineel geplaatst door Vulture
Nu heb ik in cubase al een beetje zitten prullen en daar verschijnt wel een 'rood streepje' [Midi-in] als ik op mijn klavieren druk... dus ik denk dat er wel geluid in gaat maar er niet uit.... En ow ja... allebei de channels staan ook op 1.

HIJ DOET HET!!! tnx everybody... Da Vulture Strikes Again....
check Morphcore om het resultaat te horen [tracks van da vulture].. het duurt natuurlijk nog wel even voordat ik met midi in buzz kan gaan werken.. moet ik ff in de gaten krijgen

Nou, ik ben nieuw hier... maar niet op het gebied van muziek maken...Ik track al een jaar of 6 en werk nou met Buzztracker en wat VST's... Nu had ik onlangs een Synthesizer gekocht [Microkorg], mooi ding. Op mijn stereo aangesloten, vette sound, geen centje pijn.
Maar ik koop natuurlijk geen synthesizer om hem op mijn bureau te zetten en er af en toe eens op te jengelen...Dus moest ik da ding aan de praat krijgen met mijn pc... Lukte dus voor geeen meter
! Ik had eerst een Creative Soundblaster Live! 5.0, ik vertelde dit tegen de leverancier van mijn korg, en hij vertelde dat Creative Sucks [op gebied van midi]...
Dus ik internet op om een nieuwe geluidskaart te kopen... Het is de Terratec EWX 2496 geworden. Dit in verband met de goeie reacties die ik op deze kaart kreeg. Vandaag dus die kaart binne, en wat is er nou aan het handje: HET WERKT WEER NIE!!!
Nu zijn er al een aantal maanden voorbij en die synth ligt hier maar onder te stoffen.. echt zwaar klote... Kzal nou ff noteren wat ik gedaan heb, specificaties etc.
PC:
Pentium III 450 Mhz
384 MB Intern
Terratec EWX 2496
Windows 2000 Pro.
Ik heb een 'joystick-naar-midi-kabel'. Joystick uitgang in de geluidskaart... De In in de Out en de Out in de In-uitgang van mijn Synth... Kheb al bij Configuratiescherm etc. gekeken etc. en daar staat alles goed denk.. Midi-device= Terratec EWX 2496...
Nu heb ik in cubase al een beetje zitten prullen en daar verschijnt wel een 'rood streepje' [Midi-in] als ik op mijn klavieren druk... dus ik denk dat er wel geluid in gaat maar er niet uit.... En ow ja... allebei de channels staan ook op 1.
Nou, kzou nou wel eens graag willen weten wat er aan de hand is... Alvast Bedankt