Ik heb nu sinds twee jaar een Voyager RME en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik ben helemaal weg van de sound van de filter en de looks zijn natuurlijk ook top, maar zodra ik aan een nieuwe track werk heb ik altijd moeite om er iets passends uit te halen. Het lijkt wel of ik dan altijd op hetzelfde basje of dezelfde lead uitkom. Ik vraag mij dan of of dit gewoon het palette van deze synth is of dat ik niet goed genoeg weet hoe je hem moet programmeren. Als ik door alle presets loop (en dat zijn er best veel) dan kom ik er niet zoveel tegen waar ik helemaal happy van wordt) en als ik dan aan de knoppen ga draaien wordt het vaak niet veel beter. Stijlen die mij aanspreken zijn: John Tejada, Extrawelt, Kollektif Turmstrasse, Depeche Mode, Kraftwerk. Je zou toch zeggen dat er zat leuks uit die Moog te halen moet zijn. Iemand tips? (Graag geen verwijzingen naar standaard subtractive synth tutorials, want die heb ik al meer dan genoeg gezien).
Thanks, Ronald
Thanks, Ronald
) De combi Tempest is ook fantastisch (maar ik weet hoe je daarover denkt) 

. 
, volgens mij haal je mijn opmerking uit de context (ik doelde op de VX 351 en VX 352). Ik speel al bijna 20 jaar met synth's dus dat zou wel knap stom zijn als ik ze nog steeds niet begrijp.