Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als je serieus denkt dat een voyager veelzijdiger is dan een PEK is dat voor mij ook een trigger![]()
Als je serieus denkt dat een voyager veelzijdiger is dan een PEK is dat voor mij ook een trigger![]()
.... ok...maar als je hem per stem bekijkt dan ben ik wel van mening dat de Voyager veelzijdiger is dan de PEK. En als je de VX351 & 352 er bij betrekt dan zelfs met 1 hand op de rug 
.... ok...maar als je hem per stem bekijkt dan ben ik wel van mening dat de Voyager veelzijdiger is dan de PEK. En als je de VX351 & 352 er bij betrekt dan zelfs met 1 hand op de rug
![]()
Hmm, weet het niet hoor. Tuurlijk klinkt die filter van de voyager dikker, maar we hadden het over veelzijdigheid. Een evolver voice heeft een extra osc, digitale waveforms, fm op de digi oscs, step sequencer als modulatiesource, meer lfo's. En omgedraaid is er maar weinig wat de evolver niet heeft qua features, behalve het cv gedeelte.
). Dus je hebt helemaal gelijk...de PEK is absoluut uitgebreider qua klankspectrum dan de Voyager. Maar niet als je de Voyager vergelijkt met een P8 
Oeps...Ik dacht dat Roonan een DSI P8 wilde.....foutje van mij (al die k.u.t. afkortingen van DSI ook altijd). Dus je hebt helemaal gelijk...de PEK is absoluut uitgebreider qua klankspectrum dan de Voyager. Maar niet als je de Voyager vergelijkt met een P8
![]()
overkomt, maar dat zou flauw zijn, dus dat doe ik niet.