twee schermen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano12112025

Gedeactiveerd account
ik heb nu twee schermen. nu krijg ik het niet voor elkaar om op scherm 2 ook fl studio uit te breiden.
hoe breid ik fl studio uit naar mijn tweede scherm.

zodat ik het op beide schermen kan gaan gebruiken.

Heb je je schermen uberhaupt goed ingesteld zodat je niet hetzelfde op scherm 1 en 2 ziet?

4jSQPvZ.png

zo dus - in W7, rechtsklik, kies optie "screen resolution".

Ik ga er even van uit dat je Windows draait (volgende keer een goed idee om alsnog te vermelden).

Wat lukt er niet? Maximaliseren van FL zodat je het op beide ziet?

Kan dat niet door je window te verkleinen en te slepen over de twee schermen?
(dus niet window maximaliseren)

Hoe wil je FL precies uitbreiden? Wil je het FL venster uitrekken over de 2 beeldschermen (m.a.w. blijf je werken binnen één venster), of wil je menu's of andere sub-vensters (die je normaal binnen het FL hoofdvenster ziet ) buiten het FL hoofdvenster slepen?

De eerste optie is altijd met elke applicatie mogelijk, maar als je sub-vensters uit een applicatie buiten het hoofdvensters wilt slepen dan moet dat door de applicatie zelf worden ondesteund. Ondersteunt FL multi screen gebruik?

Hoe wil je FL precies uitbreiden? Wil je het FL venster uitrekken over de 2 beeldschermen (m.a.w. blijf je werken binnen één venster), of wil je menu's of andere sub-vensters (die je normaal binnen het FL hoofdvenster ziet ) buiten het FL hoofdvenster slepen?

De eerste optie is altijd met elke applicatie mogelijk, maar als je sub-vensters uit een applicatie buiten het hoofdvensters wilt slepen dan moet dat door de applicatie zelf worden ondesteund. Ondersteunt FL multi screen gebruik?

ja ik wil het venster uitrekken over 2 schermen. zodat ik mijn mixer naar mijn rechter scherm kan slepen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back