Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de darudes zitten er zat ingaat om de diepe vloeibare plucks
Leuk voor in de winkel, maar ik heb die 'screensaver' meteen uitgezet.Is wel leuk om naar een knipperende kerstboom te kijken als ie even niks doet.
Geef eens een voorbeeld wat je nu eigenlijk bedoelt want ik zie zat filmpjes van mensen die er prima geluiden uithalen. Wat is dan het grote gemis bij de TB-3? (Ik heb er geen dus waar komt hij dan tekort?).
Ja, de darudes zitten er zat ingaat om de diepe vloeibare plucks
Is gewoon een commerciele variant op Hardfloor...die 2 "acid" filmpjes op vorige pagina dat je postte, daar klinkt de TB3 toch echt niet goed?
Dat is nuttige info, bedankt. Ik zou graag decay en tuning op de TR kunnen automaten (bijvoorbeeld gedurende 8 bars langzaam de hats langer maken) maar dat zit er niet in geloof ik.

Zit er geen CC list in de manual?
De handleiding beschrijft hoe hij aan moet en dat is het wel zo'n beetje. Waardeloos vod.

TR-8 vraagje: word het signaal van de L/R external inputs gemixt met de L/R mix outputs?

Ja, de ingangen worden gemixt met de uitgang van de drumgeluiden. Dat is overigens het enige wat de externe ingangen doen.