waarom zoveel dsi tempests in de verkoop?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit begint een minder kansrijk topic te worden

Dat was het al.... Ieder zijn smaak en synth naar voorkeur. Zie liever een topic waarom is de tempest zo fantastisch. Ik weet het is niet mijn dag vandaag...:o:

Een natte krant kan ook best interessant klinken als je weet hoe je het in moet zetten :D

maakt een hoop los dit topic, al 4K views :D
TS laat leuk bommetje vallen en laat daarna niks meer van zich horen :D

Je hebt haters en liefhebbers en omdat haten nu eenmaal meer geaccepteerd is dan liefhebben is dit dus een populaire thread *D
Het geeft in ieder geval aan dat het de gemoederen beroerd en dat is hoe dan ook goed nieuws; beter een product waar de meningen sterk over verdeeld zijn dan iets wat niemand kan schelen. :okdan:

ach ja
Ik weet niet precies waar ik de trol uithing dan... hooguit een keertje scherp tegen raphie, maar das niet echt nieuw :D ik denk wel dat ik wat minder aanwezig had mogen zijn ja, dan is dat een wijze les voor de volgende keer.
over dat die andere draad dicht mocht zullen niet veel mensen het met me oneens zijn lijkt me?
deze mag wat mij betreft ook dicht trouwens :D maar das nu niet meer echt aan mij denk ik

ach ja
Ik weet niet precies waar ik de trol uithing dan... hooguit een keertje scherp tegen raphie, maar das niet echt nieuw :D ik denk wel dat ik wat minder aanwezig had mogen zijn ja, dan is dat een wijze les voor de volgende keer.
over dat die andere draad dicht mocht zullen niet veel mensen het met me oneens zijn lijkt me?
deze mag wat mij betreft ook dicht trouwens :D maar das nu niet meer echt aan mij denk ik

Het feit dat je het een natte krant noemt en een droge doos lijkt me ook zeer tegenstrijdig :)

Ik was degene die over droge dozen begon :D Ging niet specifiek over de Tempest.

Een natte krant kan ook best interessant klinken als je weet hoe je het in moet zetten :D

Een opgerolde natte Volkskrant op zaterdag (althans toen ik voor het laatst een papieren krant las) beukt nog behoorlijk aardig 8)

Bericht door een moderator:
nou kon ik m toch dicht doen. fijn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back