Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
gewoon ff lekker gokken:
maarre..waar zijn de echte moog fanaten? er lopen er genoeg van rond hiero![]()
)
Origineel geplaatst door Toon
Maar vet klinken ze allebei !

Ik kon het verschil pas aangeven bij het laatste geluid. De sub-oscillator van Andromeda is een blokgolf, terwijl jij op de Minimoog een zaagtand als laagste octaaf had gebruikt.
Had je een blokgolf op de Mini gekozen voor het sub-laag, dan had ik het veeeel moeilijker gevonden!

Origineel geplaatst door Toon
damn, nu je het zegt
zo zie je maar, door een degelijk programmeur zou het dus nog identieker kunnen klinken![]()

Origineel geplaatst door The Q
Pim zegt het al in zijn sig; ken je knopjes! Het verbaasd me echt dat sommige mensen echt geen idee hebben welk geweld ze uit hun synth kunnen krijgen. Vooral degene die al een A6 hebben.

Origineel geplaatst door Beno Maldeno
Als die prijs van die Andro over een tijd zou gaan zakken ( hoewel hij is echt analoog) zou ik het serieus overwegen om er een aan te schaffen. Die Minimoog heeft natuurlijk de status, maar zolang die niet op de oprit hoeft te staan, heb ik daar lak aan.
Ik heb de Andro een tijdje geleden al uitgeprobeerd en hij klinkt i.m.o. echt "onvoorspelbaar'' analoog in tegenstelling tot de vele andere zogenaamde vintage synths

Origineel geplaatst door Prophet
Een type synthesizer moet vooral muzikaal klinken, en dan hebben we het over het muzikaal dat "jij" wil maken.
Het is een serieuze zoektocht soms, met al eens een dikke vette miskoop tot gevolg.
Origineel geplaatst door Pim
Een analoge synth is nooit een miskoop.
Gewoon omdat ik dat muzikaal/karakterieel beter bij mijn muziek hoor passen/klinken.