niet nodig, wel willen hebben

In de Music Store Keulen folder staat een mastering EQ van Avalon voor 13000 euro. Heb ik niet echt nodig, maar staat wel leuk in je kitlist....

De Studio Electronics ATCX lijkt me ook wel kewl, maar of 't erg nuttig is....

Fizmo rack,K5000 rack,FS1r,Motif rack,Triton rack,MKS80,ATC-1x,M3X,Omega8,Xpander.
VC2,LA2,1178,Soundcrane EQ of Pultec.
G5(dual) met dual 21" flatscreen.

Om mee te beginnen. ;)

Origineel geplaatst door Christov
Sp1200
Fender Rhodes
MPC3000/60/2000xl
mackie d8b
Ensoniq EPS16+

Ik zou ook wel een sp1200 willen en alle mpc's voor de mpc2000xl (behalve de mpc2000)
en ik zou ook wel een minimoog willen hebben oud of nieuw maakt me niet uit.
De tr-808 lijkt me ook wel een gaaf ding en de jd800 ziet er heel vet uit net uit starwars.:okdan:

wesley

Origineel geplaatst door ProtoHuman
In de Music Store Keulen folder staat een mastering EQ van Avalon voor 13000 euro. Heb ik niet echt nodig, maar staat wel leuk in je kitlist....

Tering..... 2kanaals mastering setje?

o jongen, mijn hele huis staat vol met dat soort zooi.
neem de oberheim DMX bijvoorbeeld... die samples kan je gewoon origineel van het net trekken en in je sampler duwen, is je hele dmx overbodig.... maar toch, het is nooit zoals uit een echte DMX! noem het nostalgie of respect ofzo maar dit bakkie doe ik niet weg zolang ik niet van onder m'n schoen hoef te eten.

:W

denk de arp pro soloist. voor oude genesis muziek meespelen issie geweldig uiteraard maar verw8 niet echt dat ik em in composities ga gebruiken. ( al klinkt die telstar wel enorm vet)

Vorige week op ebay een Yamaha CS-15 gekocht
Had/heb ik absoluut niet nodig, maar zat gewoon al een tijd diep in m'n hoofd

en zo ben ik al meer dan een jaar bezig met zaken in & uit huis te halen ...
Geluid (of eigenlijk meer een mooie demo ..) & uiterlijk van sommige synths maakt je soms tot een gelovige, tegen alle redelijkheid in

Ik heb dat ook bij iedere synth die ik gekocht heb... Alleen m'n laatste (M3X) had ik (zeker achteraf gezien :D ) echt nodig, heb eindelijk eens fatsoenlijke bassen..

Maar zit nu te dubben of ik van Cool Edit 2000 moet overstappen naar Adobe Audition (Cool Edit Pro)... ik ben bang dat ik meeste extra features nooit ga gebruiken, maar om nu met een unsupported programma te blijven zitten... mmmm... en beat-dicing (dat Audition schijnt te hebben) lijkt me ook wel eens aardig om mee te klooien. En de Upgrade prijs leek me erg mee te vallen... Nou ja ik zie het wel :D

Origineel geplaatst door ProtoHuman

De Studio Electronics ATCX lijkt me ook wel kewl, maar of 't erg nuttig is....

dat kun je er toch wel bijzetten.
Is toch niet te controleren :W

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat kun je er toch wel bijzetten.
Is toch niet te controleren :W

Oh zit dat zo! Dus de helft van jouw kitlist staat nog in Keulen? ;)

Van mijn moeder mag ik niet liegen.
En ook niet door brievenbussen urineren trouwens.

Origineel geplaatst door fuse
Oh zit dat zo! Dus de helft van jouw kitlist staat nog in Keulen? ;)

Van mijn moeder mag ik niet liegen.
En ook niet door brievenbussen urineren trouwens.

okee ik zal het maar toegeven:
Ik heb thuis helemaal geen studio alleen maar dit:

DJ-set%20thuis.jpg

Ik heb momenteel een Spirit Folio SX mixertje dat _net_ voldoet voor de instrumenten die momenteel aangesloten staan. Toch dwalen mijn ogen regelmatig over 32/8 en 64/8 mengtafels en combinaties. Die analoge tafels klinken gewoon lekker, hebben een HELEBOEL knopjes (zeer belangrijk) en blinkende ledjes (nog belangrijker :D).

Een digitale tafel is waarschijnlijk economisch gezien (geld, kwaliteit , ruimte) een veel betere optie, maar zo'n dikke tascam of mackie of weet ik het wat staat toch een stuk geiler in de studio dan zo'n vierkant paneeltje met 1 schermpje.

diepe schande...........niet nodig wel in huis:

Ik heb een Fender Rhodes MKI 88 toetsen. Hij staat op zijn kant want ik heb geen plek meer om hem neer te zetten. Maar hij kllink zo mooi, overdwars spelen is helaas wat lastig.

:stupid

dan heb je een paar vette draai tafels bambamstudio.

Origineel geplaatst door bambamstudio
okee ik zal het maar toegeven:
Ik heb thuis helemaal geen studio alleen maar dit:

DJ-set%20thuis.jpg

Eeeeuuuhhhh, Een analoge 24 sporen 2" taperecorder. Onwijs vet, maar niet nodig. Trouwens, de tapes zijn ook veel te duur om lekker mee te klooien !!! en voor de rest is er eigenlijk niets dat overbodig is !

Back