niet nodig, wel willen hebben

Traporgel
Zingende zaag
Bandoneon
Banjo
Xylofoontje
Marimba
Ouwe kroegpiano (zo eentje met een paar scheve toetsen)
Dulcimer
2 Pauken
Zo'n fanfare grote trom
Zo'n fanfare kleine trom

Hopsa. Ik zou graag nog eens een vuilnisbelt orkestje oprichten :)

HW

In de keuken wordt zelfs m'n casiootje vet.:D

FAIRLIGHT!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Fairlight.jpg

SYNCLAVIER!!!!!!!!!!!! :D :D :D

synii01.jpg

CON BRIO!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D (alleen maar een paar van op de wereld) :erm:

conbrio.jpg

Je kan er niks mee, veel beter spul tegenwoordig, maar gewoon leuk om te hebben (vooral mee showen op podium, als je ze al op het podium krijgt that is...) ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
dat kun je er toch wel bijzetten.
Is toch niet te controleren :W

O, ik dacht dat synthforum een eigen geheime dienst :smeris: had die bij iedereen de kitlist kwam controleren.

ik zou nog wel eens zo'n casiootje willen hebben een, vl-1
heb je eigenlijk niks aan maar wel oh zo grappig!

wat ik wel nog wil hebben is een electribeje en een micro modular
maar die komen er waarschijnlijk ook allebij nog wel....

@orabidoo...

Dan maar een Emu Audity(wel de ouwe proto) of PPG Realizer ( minimoog in een tandy scr gui )
audity.jpg

realizer.gif

sicke bak

Een PPG Waveterm B ( A ook cool, maar toch, 8bit ) krijgt dan toch wel mijn voorkeur.
term_b.gif

met bijbehorende PRK.
prk.gif

Verder heb ik zelf een U110 staan die ik als koppel gebruik om mijn midikabels te verlengen hehe.
Heb hem ooit wel willen hebben vanwege de bekende preset geluidjes die op de " experience "ook te horen waren.
Alleen toen uit de w30 vermoed ik. Zitten ook nog wel wat funky pcms bij waar ook weer veel bekende presets in zitten.
Denk iig niet dat ik ze ooit zal gebruiken.

Omdat ik al zoveel Yamaha's heb, denk ik toch ....

Yamaha GX-1

Origineel geplaatst door fuse
Fizmo rack,K5000 rack,FS1r,Motif rack,Triton rack,MKS80,ATC-1x,M3X,Omega8,Xpander.
VC2,LA2,1178,Soundcrane EQ of Pultec.
G5(dual) met dual 21" flatscreen.

Om mee te beginnen. ;)

Doe mij ook maar zo'n setje (G-5), kunnen we misschien korting bedingen?:D

Tja, ga zo een TR-707 (weer) halen, nodig..nee,
maar hij kleurt zo mooi bij m'n 909:)

Michael.

Korg Karma,
Roland JD800,
ION,
Drumstation,
een Motif,
enn Virus,
een Juno.
TG77!

Ik wil alles eigenlijk wel hebben..maar *nodig* heb ik eigenlijk niks. Ik heb meerdere VA's, Fm, PD, AWM, LA, Analoog, echte en toy sampler...Er is is weinig wat ik niet in kan produceren qua geluid. Ben wel blij dat ik niet bijvoorbeel 8 pcm bakken en 0 va's heb, of alleen maar analoog...een beetje 'uitmiddelen' is altijd wel handig.

Roland V-synth...vraag me niet waarom...

Origineel geplaatst door Pjotr G
dit heb ik met een 909....die komt er nog wel eens, maar niet voorlopig omdat ik m niet écht nodig heb

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Zeker nu ik een drumstation heb zie ik helemaal niet in waarom ik de echte 909 zou moeten hebben.

Bye,

Ik de meest burgelijke

Ik de meest burgelijke

Wat ik absoluut niet nodig heb en het is al een soort standaard grapje als mijn vriending vraagt "wat wil je met je verjaardag?". Of beter nog als ik aan mijn vriendin vraag "vraag eens wat ik met mijn verjaardag wil?" zeg ik; Ik wil een ongemodificeerde, net uit de doos komende http://www.encounter.nu/patrik/tech/synt/minimoog/minimoog2.jpg ff kijken op de grootst mogelijke grootte (die 1964 slaat natuurlijk nergens op).
Ik kreeg kriebels in mijn buik toen ik deze synth voor het eerst zag. En dan wil ik hem niet in een rack plaatsen ofzo maar alleen op zo'n mooi standaartje met 1 poot. Zoals Air dat ook heeft (de dieven).

TRRRRRRRiiinggg. Daar gaat de wekker. Ik ga er vast nog ooit een kopen al heb ik hem nu totaal niet nodig. Geluidsmogelijkheden te over.

Iemand toevallig een gloednieuwe minimoog te koop?*D

Grappig dat je dat zegt. Ik zag laatst op ebay een Minimoog te koop, die nog geheel nieuw in de doos zat. Die vent die hem verkocht vertelde dat z'n vader dat ding 15 of 20 geleden had gekocht, een paar keer op had gespeelt, en daarna op zolder gelegd. Daar heeft ie dus 15 á 20 jaar gelegen!!! :o:

ik heb het plaatje nog gesaved:

Attachments

• doos1.jpg
    doos1.jpg
    30,8 KB · Bekeken: 124
en nog één:

Attachments

• doos2.jpg
    doos2.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 124
Een SCI Prophet T-8, fantastisch gewogen keyboard maar dat zal er wel niet snel van komen maar wie weet.... die CS80 is er uiteindelijk ook gekomen :)

Origineel geplaatst door Orabidoo
Grappig dat je dat zegt. Ik zag laatst op ebay een Minimoog te koop, die nog geheel nieuw in de doos zat. Die vent die hem verkocht vertelde dat z'n vader dat ding 15 of 20 geleden had gekocht, een paar keer op had gespeelt, en daarna op zolder gelegd. Daar heeft ie dus 15 á 20 jaar gelegen!!! :o:

ik heb het plaatje nog gesaved:

Sick..

En uhm.. ik wil toch een TR-909 :D.

Back