[trek] edp met zonder vocallen

EDP

elke dag pannekoeken
hier dus je muis opzetten en klikken

heb een trekkie gebouwd, er komen nog wat vocallen bij. het is een simpel huistrekkie dat ik ff op de vrij zaterdag heb gemaakt, maar klinkt wel aardig

en mocht je nog tips aanmerkingen en zo hebben, kom maar op. ik kan het nog veranderen voordat de vocallen worden opgenomen. daarna trouwens ook nog:)

hoewel ik niet zoveel van de track heb kunnen horen omdat Elvis Presley op de achtergrond stond mee te kwelen :stupid :stupid , vind ik het een relaxte coole track! en dat op ene dag ineengevezen?
ik weet niet of vocalen noodzakelijk en zelfs wenselijk zijn.
wanneer in de handel verkrijgbaar? :D

klinkt eigenlijk zeer goed, heb er weinig om over aan te merken of aan toe te voegen!
leuke geluiden, leuk melodietje, leuke filterlijnen!!!
aardige drumline...

peace

cloudy

Re: [trek] edp met zonder vocallen

Origineel geplaatst door EDP
hier dus je muis opzetten en klikken

heb een trekkie gebouwd, er komen nog wat vocallen bij. het is een simpel huistrekkie dat ik ff op de vrij zaterdag heb gemaakt, maar klinkt wel aardig

en mocht je nog tips aanmerkingen en zo hebben, kom maar op. ik kan het nog veranderen voordat de vocallen worden opgenomen. daarna trouwens ook nog:)

Nice :dj:

Errugg lekkere sound zeg..

Disco/elektro achtig... mag misschien hier en daar nog wat leger, dan komen de sounds wat beter uit, want die mogen echt gehoord worden zeg.. maar dat is beter te beoordelen met de vocalen erbij.

Hier mag echt zo'n slepende gay stem over of iets Anne Clark achtig...ik vind het errug goed iig!

Toppertje !

Hoofdzakelijk software en PC neem ik aan? (geen aanval maar nieuwsgierigheid, aangezien ik zelf na arriveren van mijn nieuwe PC'tje ook wat meer met soft wil gaan werken)

Laat hem compleet ook nog ffies horen, ben nu erg benieuwd!!

Cool!

Heeft wel wat weg van een gevolueerde Autobahn track. ;)

whaaa help ik ben blond. en leef als een zonderling alleen in huis. wat is autobahn?

Heel leuk gedaan . Bas en drums zijn ok en lead melodie wisseld lekker af qua ritme enzo
Autobahn is een track van Kraftwerk van vroeger ,wel vind ik het lead geluid beter van deze klassieker.
Kun je de zaagtand wat donkerder maken?
k3 rulez !!!!! (als ik 20 jaar jonger zou zijn natuurlijk;) )

Grtz

ok kraftwerk ik dacht een of andere groep die autobahn heette, ik legde ff de link niet.

Erg goed gedaan hoor.
Erg jaren 80 had het gevoel dat ik naar de new order of zo aan het luisteren was.

Tjeezus wat vet man:okdan:
Lekker stuwend, mix lekker dik en arrangement slim geprogrammeerd.
Je weet duidelijk wat je wil en waar je mee bezig bent.
Petje af:halleluja

Origineel geplaatst door faab
Tjeezus wat vet man:okdan:
Lekker stuwend, mix lekker dik en arrangement slim geprogrammeerd.
Je weet duidelijk wat je wil en waar je mee bezig bent.
Petje af:halleluja

Thanks!

maaruh of ik echt weet waar ik mee bezig ben:), me moeder roept altijd " waar ben je in godsnaam mee bezig?" en vaak weet ik het zelf dan ook niet:)

WOW!!! autobahn on acid (LSD) fettuh shit ben benieuwd naar het eind produckt lekker energiek en shit en dat voor een zaterdag middag... toupetje af hoor :dj: :biertje: 8)

nou ik ben benieuwd!!!!!!!!!,, maar ooohohhh wat gaat die download traag:

16-57
17:08gaap
17:10 dommel
17:11:Z
17:16:z

JA HIJ IS ER!!!!!

Effe luisteren.

Zo, hitpotentie, deze track heeft idd vocals nodig,dat zou hem echt naar een ander niveau tillen.

Paar opmerkingen.
De kickdrum is een beetje te log, even iets harder zoeken nog.
Dat leadsoundje gaat snel vervelen, en weet je waarom????? OMdat ie net zo scheurderig is als de bas, er treed een soort luistermoeheid op daardoor. Ik zou een net iets ander leadsoundje nemen, mischien met een wat kortere decay.

Hou er rekening mee dat wanneer er vocals bijkomen, dat je een mooie hook hebt, dat je bassline van toon verandert, zodat je er naar toe kan bouwen en het arrangement openbreekt.

Origineel geplaatst door Beepr
.. zo'n slepende gay stem ..
NEEEEEEeee!! Iiieeeuw!

Affijn, bassline vinnik lekker. Strak nummer qua uitvoering.
Lead vind ik qua geluidje te goedkoop en/of te droog klinken. Een beetje zo'n (niet mooie) goedkope Casio-keyboard string geluidje.
Het nummer opzich vind ik eigenlijk niks bijzonders; lijkt op een beetje standaard 'nieuw'-disco/electro-house nummertje.
Ik ben benieuwd hoe het klinkt met vocals erbij. Zal waarschijnlijk veel veranderen aan 't nummer. (Maar ik betwijfel eigenlijk of ik het met vocals in een keer wel top ga vinden..)

Sorry voor de negatievere post, maar ik geef liever m'n mening dan dat ik beleefd zeg dat ik het top vind terwijl dat niet zo is; daar heb je ook nix aan..

:biertje:

Origineel geplaatst door bobaphat
deze track heeft idd vocals nodig,dat zou hem echt naar een ander niveau tillen.

Dat ben ik niet met je eens...de track is zo sterk zat... Misschien dat vocals van de toch al sterke track juist een standaard trackje maken...

Maar okay wel spannend om dat dan uit te proberen natuurlijk.

hmmmm ik kan na lang luisteren nog steeds niet echt de link met autobahn leggen, mis ik iets?

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
(niet mooie) goedkope Casio-keyboard

er is niets mis met goed koop slecht klinkende shit... het is wat je er mee doet... die van mij is een geweldige onderzetter :P

nee maar serieus ik prefereer goedkope shit dat steld je voor problemen en problemen doen je creatief laten denken

Peez Tron

Ps. alles voor een geweldig eind resultaat :P

Back