Nieuw Emerson Moog Modular

Zijn er nog mensen die na het zien van die nieuws toch nog een koningsdaglot hebben gehaald? ;)

Overigens ben ik wel benieuwd naar de prijs van dit moois, niet dat ik aanschaf ook maar een seconde kan overwegen.

Heeft ie presets. En usb en doet ie ook midi control uit?

Grapje natuurlijk :)

Tsjonge, petje af voor zo'n prestatie. Laten we hopen dat deze samenwerking met Moog Custom Engineering leidt tot andere, betaalbare configuraties.

Allemaal prima maar dit gaat niemand (naja mss een enkeling) ooit kunnen betalen. Wat is de reden om dit als kit te verkopen ipv losse modules?

Moog weer aan de 5U modules zou uiteraard te gek zijn. :okdan:

Zal wel een volgende stap worden.......ik zie dit meer als een reclame momentje.......

Even wachten tot ie op de tweedehands markt komt :D

Volgens mij kun je deze later gewoon op de vrijmarkt kopen, maar dan wel wanneer prinses Amalia inmiddels (over-)grootmoeder is ;-)

:mega::mega::mega:

Je ziet dat dit exemplaar aan de onderkant van de behuizing schade heeft aan het hout, dus die staat binnenkort vast voor een prikkie als B-Ware bij Thomann of de MusicStore.

Zouden Lake en Palmer in die twee dozen erachter zitten, of in die met zwart bouwplastic beklede gevallen?

Trouwens rechtsboven in de foto zie al een exemplaar van de Moog Guru op de plank staan.

Attachments

• ELP.jpg
    ELP.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 97
back to the roots it is!
waar je een extra hypotheek moet afstluiten op je huis om zo'n ding te kunnen betalen.

Ah the good old days! :D

Back