Nieuw Emerson Moog Modular

Fabriekje Moog weet dat het niet veel gaat verkopen zo'n ding.
Als je goed kunt spelen dan hoef je geen dure instrument te kopen.

hij's idd nog zo'n 150 pixels te breed (= scrollen), andere pages hebben dat niet...

Blijkbaar heeft de frontpage geen hoogste prioriteit.... Mobiel zal iedereen zich natuurlijk helemaal getikt scrollen... haha.

Het is ook niet zo moeilijk om een maximale breedte van 100% op ieder plaatje te gooien. Blijf je nog altijd zitten met het feit dat je te grote plaatjes inlaadt maar het is in ieder geval nog leesbaar.

Blijkbaar heeft de frontpage geen hoogste prioriteit.... Mobiel zal iedereen zich natuurlijk helemaal getikt scrollen... haha.
mij maakt het verder niet veel uit, het is dat je het aankaartenbakte en ik ff ging kijken om te zien wat er te aanschouwen viel qua confronterende pagina...
je kan nutuulk ook meteen via nieuwe brichten binenkomen bijvoorbeeld ende als suggestie :koffie:

Het kan aan mij liggen, maar...
-ik heb een doodgewone Internet Explorer (no comment)
-ik open de standaard homepage zonder enige extensie ofzo
-ik heb geen adblocker of dergelijke draaien

...en ik zie al enige tijd die grote afbeelding niet meer, maar netjes een linkje ernaar. Zien jullie nog steeds die grote afbeelding dan?

En zien jullie in de eerste post van dit draadje die afbeelding dan nog? Want daar zie ik ze ook niet meer.

rrrraaaarrrrr, in de eerste post is bij mij echt geen afbeelding meer te zien, terwijl ik die eerst ook zag.

Ik snap het al, de afbeelding staat op Blogspot en dat wordt op deze laptop geblokkeerd. Lucky me, voor een keertje. :)

Back