vrijmarkt 2014

Neen, ik heb Koningsdag dit jaar vrijwel geheel aan me voorbij laten gaan. En niet uit republikeinse en/of bittere principes maar ik had meer zin om lekker de bossen in te gaan met dat mooie weer :D

Digitech Studio 400 voor 75 euro.
Was alleen niet op de vrijmarkt, maar in een winkel... :)

Ik moest vanmiddag optreden. Anders zijn de kindervrijmarkten wel eens goed voor een Yamaha SHS-10 voor 5 euro.

Heel de dag staan draaien, ben eindelijk thuis. :P

He Man :D

Vet mannelijke anti feministische propaganda :P

Paar 1 euro plaatjes gescoord in rotterdam
Ouwe house en newbeat. Ff staan kijken naar een amiga maar wijselijk laten liggen ;)

He Man :D

Vet mannelijke anti feministische propaganda :P

en probeer dat eens in perspectief uit te leggen met Mega Mindy :P

Ff staan kijken naar een amiga maar wijselijk laten liggen ;)

Ooit wel eens 1 gehad? Dat was destijds wel echt de bom hoor. Maar goed, zoals gezegd - destijds. Ik zou er nu ook niet meer aan beginnen, ik heb er nog 2 in een verhuisdoos zitten maar ik denk niet dat ik die ooit nog aan ga sluiten.

Op de vrijmarkt? Een speelgoedbrandweerhelm en -blusser voor mijn dochtertje. Thuis was ze verbaasd dat er geen echt water uit kwam (uit de blusser dus).

Een stukje verderop zit een tweedehandswinkel. Ik hoop daar nog steeds ooit een Jupiter 8 tegen te komen voor 50 euro, maar dat is tot op heden niet gelukt. En de Koningsdagloten blijken even waardeloos te zijn als de Koninginnedagloten…

Pffff… volgend jaar doe ik niks en ga ik gewoon muziek maken.

:P

volgens mij is er nkiks meer te vinden op de vrijmarkt. vroeger was alles beter..:)

Back