vrijmarkt 2014

Ik zit elke keer te kijken naar die achterliijke Actionman figuren,

zouden die over 10 jaar net zo gewild zijn als MyLittlePony / Transformers / GIJoe / He-Man ??

dan word het namelijk nog eens leuk om een doos op zolder ermee op te toppen als een soort spaarpotje ;P

Door internet weet iedere tokkkie wat een haarborstel waard is, dus zal dat ook wel zo zijn met synth en andere troep..

Enige vondst was deze LP voor een euro en wat toffe singeltjes

R-1167360-1325339809.jpeg

Niet dat ik je geloof maar dat is wel één van mijn nachtmerries als student =(:P

meh
ik ooit een casio ht-6000 (of was het 3000?) moeten laten staan
en een dr110 (deze was 15 euro ofzo)
geen geld meer..
wel nog eens een 707 gekocht voor weinig, maar toen was mn Pa gelukkig in de buurt om wat centen te lenen

vriend van me kocht een 10tal jaar geleden een 606 en 303, vlak bij mij om de hoek. Beide enorm afgeragd en de 303 kapot, maar het setje heeft hem omgerekend nog geen 20 euro gekost. Had liever zelf wat vroeger opgestaan die dag :(

een keer een ms20 geloof voor 650, maar ja , of dat nu zo opzienbarend is...

Yamaha ps 3 compleet met koffertje!

Yamaha ps 3 compleet met koffertje!

yamaha_ps-3_1.jpg

ik kwam dit lieve apparaatje tegen in gouda. Dit jaar voor het eerst aan mijn goede voornemen om zo vroeg mogelijk te gaan voldaan. Half zeven liep ik over de vrijmarkt en ik ging met een volle ikea tas naar huis. Onder andere een pioneercdj100s voor 5 euri, en dus de Yamaha portasound 3 voor een tientje… Verder nog wat leuk spul om te circuitbenden en wat gereedschap… Voor de ableton-freaks onder ons heb ik een aardigheidje, een gesampled Yamaha ps3 pakket… je vind het hier; https://www.hightail.com/download/ZUcxckhUY1MxUURyZHNUQw Als je er iets mee maakt, laat het me horen! veel plezier ermee….

Dus als je in gouda niks hebt kunnen vinden, dat komt omdat ik al langs was geweest… vroeg opstaan dus!

Heb deze op de vrijmarkt op de kop getikt voor 10 euro nieuw in doos.
Volledige starter pack met wireless bridge en twee keer 2m ledstrip.

philips_hue_lightstrips_1.jpg

Ik zit elke keer te kijken naar die achterliijke Actionman figuren,

zouden die over 10 jaar net zo gewild zijn als MyLittlePony / Transformers / GIJoe / He-Man ??

dan word het namelijk nog eens leuk om een doos op zolder ermee op te toppen als een soort spaarpotje ;P

Alleen, en echt alleen, mint in een doos. Net als met al die andere speelgoedmeuk.

Zeker een prikkie.
Ik heb nog af zitten dingen van 15 naar 10 euro. Had geen besef dat dit setje nieuw gewoon 200 eurootjes kost...

200 euro?! ..de tering.
Dan kan je ze beter bij Ikea halen :D

Back