Power mac g5

Ikke wil um wel!

oow, ik had je net een pb gestuurd, wie het eerst reageert mag m kopen van me. 125,- is de vaste prijs, voor diegene die daar niks van snapt omdat ik m voor 100 heb gekocht, ik moest er een rot eind voor rijden naar Friesland en dus vraag ik er 25 euro extra voor. Niet mee eens??? jammer dan :D

De mensen die vrolijk worden van een G5 zijn dezelfde die nog graag met een performa 450 werken en een appletalk interface, wat dat betreft is het forum niet helemaal representatief wat men onder een moderne PC verstaat :D

er zijn mensen die denken dood te gaan als ze ff geen 10 minuten een iphone hebben . kan idd gebeuren maar de kans is klein. dit "goudentand" gebeuren daar heb ik niets mee ...als je een goede setup hebt die werkt heb je niets meer of minder nodig.

het is ook een beetje het zelfde als de mensen die in de jaren 90 alle analoogjes hebben weg gedaan. zelf gewoon niet weten wat je wilt of gewoon geen goeie oren genoeg hebben om zelf te kunnen bepalen wat nou een goeie sound is. maar idd als niets meer beter is dan vroeger is er geen verkoop meer (geen economie) van nieuwe producten .. natuurlijk niet voor mensen met smet vrees hehe die zouden altijd nieuwe producten blijven kopen.

Als je voor snelheid kiest dan snap ik het wel... want oud is wel traag

Laatst gewijzigd:
Ik heb geen eens privé een mobiel, laat staan een iPhone :D

Guys, waar hebben we het hier over? We praten over een computer van 100,-.
Die ook nog eens 10 jaar oud is. Natuurlijk is dat ding niet het nieuwste van het nieuwste…

Maar hij draait natuurlijk nog goede software… Software waarmee je toen en nu nog prima mee kan werken.. en hij is aardig snel ook nog. Alleen draait hij niet de software van nu nee.. want het is geen Intel bak.

Maar ik heb liever dit ding dan een 10 jaar oude PC.

Deze ziet er ook nog eens very chique uit, zelfs beter dan de PC towers van nu.. En ook qua besturingssysteem..

Mac's waren de bakken voor de professionals, toen de mensen die ze nu zo cute en hip vinden en er niet naar omkeken..

Op zo'n ding draait ook Audiodesk. En stabiel ook. Video lacht zo'n ding om met een beetje videokaart er in.

ik heb zelfs met nog oudere macs met protools opgenomen, ging altijd prima de luxe....
en toen had je nog nouwelijks last van plugins, dus hoefte je daar jezelf ook niet druk om te maken....:D

:mega:

doe tie jut
of
doe tie ... enz
???
Hij doet het prima hoor, maar ik twijfel nog of ik m echt weg doe. ik ga van het weekend bij iemand kijken voor een mac pro (ik mis de Intel), misschien kan ik de g5 nog ergens anders voor gebruiken. Maarja ik zie het nog wel ffies.

gewoon sx3 erop, korg1212 kaart scoren en opnemen
super stabiel en voor een schijntje
trekt minstens 24 sporen met effecten

mooie van mac vind ik altijd , dat als je hem op de knieen krijgt, een herstart volstaat om weer vrolijkverder te gaan . niks terugzetten van settings of zo
die korg kaart is best oke : 2 in/ uit 48khz, adat in/uit etc
een intelmac is natuurlijk wel een andere klasse , maar ook een andere prijs.
met een rme eraan is wel zoeven natuurlijk

auw muck, volgens mij heb ik er nog over de 1000 voor betaald, guldens dacht ik wel..

Back