A Trip To High Line Park [Feedback Gevraagd]

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,

Twee weken geleden deel 1 gepost in een serie die moet gaan bestaan uit een track of 4-5, The Manhattan Sessions. Vandaag deel 2, A Trip To High Line Park. Voor wie het weten wil: oude verhoogde spoorlijn die omgetoverd is tot een verhoogd park, lang en smal dus, maar meer dan de moeite waard door de variatie in het uitzicht. High Line

De track zelf kent daarom ook wat variatie, waarbij ik hoop dat ik erin geslaagd ben er toch een samenhangend geheel van te maken. Ik weet niet helemaal zeker of de verschillen in de volume niveau's te groot zijn. Wat vindt u?

Weesch gegroet.

Pfft.. bijna teveel variatie, ben kapot, maar het was wel een mooie trip, en
ben nu wel benieuwd naar de rest!

Behoorlijke variatie, in het begin vond ik de overgangen iets te abrupt, maar na 2:00 vond ik dat niet storend. De beat mag van mij iets meer aanwezig zijn.

Ik hoor geen verschil van volumes.. Het is een hele mooie plaat geworden met idd heel wat afwisseling.. Je bent een goeie producer, wou dat ik ook dit niveau had. Cheers mate ! ;)

Klinkt lekker! Misschien is het een idee om de overgangen iets meer (ritmisch) te benadrukken?

de variatie is idd erg aanwezig maar dit deed mij meteen denken aan een mogelijke achtergrond tune voor het spel pinball dreams/illusions, new york theme :D
het klinkt af en toe ook wel een beetje van die life style/travel tips tv dingensen muziekjes...

k'vinnum wel ok :mega:

Gek he, maar je opmerking over over zo'n lilfe style/travel tips tv dingesen muziekje, is voor mij echt een compliment. Over het algemeen kan ik dat soort muziek namelijk heel goed waarderen. Ook als het in een kroeg wordt gedraaid overigens :).

Dank voor het luisteren 6! :halleluja

Behoorlijke variatie, in het begin vond ik de overgangen iets te abrupt, maar na 2:00 vond ik dat niet storend. De beat mag van mij iets meer aanwezig zijn.

Dankjewel Elkeufo voor het luisteren. Ik zat ook wel wat in mijn maag met sommige overgangen, met name die na de eerste 8 maten. Maar ik vond het ontro zo lekker en ik had geen zin meer om een goede overgang te bedenken :). De track was min of meer af en daarna heb ik die maten ervoor geplakt. Ik wilde niet weer met die Rhodes beginnen.

Bedoel je dat de drumtrack te zacht staat of moet ik hem anders inspelen?

Ik hoor geen verschil van volumes.. Het is een hele mooie plaat geworden met idd heel wat afwisseling.. Je bent een goeie producer, wou dat ik ook dit niveau had. Cheers mate ! ;)

Wederom dank Jan voor het luisteren. Die volumes heb ik nog iets aangepast nadat ik de track had gepost. Een beetje limiting doet kennelijk wonderen.

Dank verder voor je compliment, maar ik denk dat je mijn kwaliteiten overschat en die van jezelf onderschat, eerlijk. Over het algemeen denk ik dat jouw producties een stukje complexer zijn dan de mijne. Thanks anyway ;).

Ja wel lekker,
maar ook een beetje richtingloos
a walk in the park

Richtingloos is het zeker :D. Maar wat je zegt, het was inderdaad een walk in the park. Het gaat er bij deze track om een gevoel uit te drukken dat ik daar kreeg. Maar ik beloof je, de eerstvolgende track stuurt je gewoon weer de goede kan op hoor. :peukie:

Niet mijn ding , maar neemt niet weg dat het goed in elkaar steekt .
Verder deel ik mij mening met de reactie's boven mij.

cheers

Vrolijk trackje, op de 1 of andere manier zag ik op een gegeven moment vrolijk dansende danseresje met rieten rokjes op de Bahama's... Op vanaf 2:45 werden ze steeds ondeugender :D Waarna jij zegd hooneeeneehoo, ik heb een vriendin! Waarna ze weer vrolijk verder gaan dansen.... :P

Back