Suicide FrankyTeardrop studio filmpje

Mooi filmpje! Toendertijd werd gemeld dat ze een flessenvulmachine gebruikten.

Brrr ik krijg de rillingen van dat filmpje vooral van die xeno en oaklander. Ik vind het een beetje zielig maar vooral heel naar om te zien hoe 2 volwassenen hun viezige kleine appartement volstouwen met spul en een beetje blijven hangen in hun algemene ontwikkeling zo. Misschien vind ik het wel zo pijnlijk omdat het het aan mijn vroegere zelf doet denken, ik krijg er in iedergeval wel datzelfde deprimerende gevoel van als dat wat ik "toen" ook had".

Die man van suicide, tja, verloren. Beide gevallen doen mij denken aan: dit en dit

Eh vergeet je rennies niet in te nemen sjongejongejonge :D

Nog ff gechecked die Seeburg Gulbransen is de eerste transistor based ritmebox uit 1964 dus geen acetone clone. Klinkt als een japanse Manga robot Gulbransen maar het is een amerikaanse orgel piano bouwer

Hier nog ff speciaal voor meneer de pedante elite pannenkoek heb je misschien nog een leuke ochtend:

https://www.youtube.com/watch?v=b9abMqcx7Hs

:okdan: :halleluja

:luv:

:koffie:

:dj:

Mooie docu duplowelt. Zitten zij bij DFA?

Brrr ik krijg de rillingen van dat filmpje .................Beide gevallen doen mij denken aan: dit en dit

haha grappige link ....als je zelf al stelt dat je zielig bent, hoe is dat in werkelijkheid... Wie kijkt er dan naar "sterren springen" zijn dat dan geen zielige mensen. Als dat sterre springen op je scherm blijft kan ik je vertellen dat het commercieel een succes is.
Ik houw ook niet zo van die muziek maar je moethet zelf weten of je dat leuk vind. het enige is dat ze roken in huis ..dat is echt slecht..

Brrr ik krijg de rillingen van dat filmpje vooral van die xeno en oaklander. Ik vind het een beetje zielig maar vooral heel naar om te zien hoe 2 volwassenen hun viezige kleine appartement volstouwen met spul en een beetje blijven hangen in hun algemene ontwikkeling zo. Misschien vind ik het wel zo pijnlijk omdat het het aan mijn vroegere zelf doet denken, ik krijg er in iedergeval wel datzelfde deprimerende gevoel van als dat wat ik "toen" ook had".

Die man van suicide, tja, verloren. Beide gevallen doen mij denken aan: dit en dit

Lol, en ik dacht dat IK gefrustreerd was zeg, pfff.. :doei:

Ach.....ik weet nog vroeger toen ik ook zo was als elite1337........moeilijke tijden, altijd overhoop met jezelf. Mensen die me nawezen op straat......licht gemompel over die loser en kijk hem nou krampachtig zijn.
Gelukkig is die tijd voorbij en schijnt de zon weer in mijn leven, want als ik daar in was blijven hangen........

ik lees geen frustratie in elite's post eerlijk gezegd
misschien wel een verwijzing naar oude frustratie
ik heb ook niet echt het idee dat ie overhoop ligt met zichzelf
hij mag toch zeggen wat ie vindt?
Hij schrijft zn mening her en der mss wat lyrisch op, bloemrijk zullen we maar zeggen hehe
ik vind het filmpje zelf nou ook niet echt sprankelend en inspirerend. dat zal vast voor iedereen anders zijn:)

Ik vind het leuk om Martin Rev (en Alan Vega in het andere filmpje) eens te zien, destijds hadden we geen YouTube... Het naspelen van een oud nummer door die hipsters is inderdaad weinig inspirerend, voegt niet veel toe.

Erg Nederlands weer die reacties hier, zeg. Filmpje zegt niet zoveel, maar wat Sean met een paar analoge synthjes kan, daar kan menigeen hier nog een puntje aan zuigen.

Nog ff gechecked die Seeburg Gulbransen is de eerste transistor based ritmebox uit 1964 dus geen acetone clone. Klinkt als een japanse Manga robot Gulbransen maar het is een amerikaanse orgel piano bouwer

het lijkt meer op een Maestro, niet?
zelfs de naam Seeburg 'Rhythm Prince' en Maestro 'Rhythm King' hebben overeenkomsten...

Back