musicheaven
Ouwe rot
Raphie, gooi die pulse eruit 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik heb overigens van Bax ondertussen al twee mails gekregen dat ze hun planning niet gaan halen dat ze schatten dat ie ten vroegste in september beschikbaar zal zijn :').
Say whut?
Bij Bax staat ie te koop voor 1469 € en bij thomann voor 1745 €. Waar is de logica?
Ik heb overigens van Bax ondertussen al twee mails gekregen dat ze hun planning niet gaan halen dat ze schatten dat ie ten vroegste in september beschikbaar zal zijn :').
Meer cijferlijk, amirite?1469 is letterlijk 1999 USD in euro's
Tel je hier 19% duitse thomann btw bij op kom je op 1745 (+/-)
Thomann heeft toch geen andere BTW-verplichtingen dan Bax? Is beide EU.
Welkom in de EU. BTW durft nogal verschillen van land tot land, met name wat al dan niet aan het gunsttarief van 6% mag. Ik heb geen idee hoe het in dit concrete geval zit. Ik kan me niet voorstellen dat er veel verschil is. Een synth is ook geen auto waar nog een keer BTW op betaald wordt bij export binnen EU, of wel?
Ook als je uit een ander land koopt, moet je volgens de wet alsnog 19 procent belasting betalen.

Nope, BTW is Europees goed geregeld. Ik kon met een KvK nummer bij Amazon UK boeken zonder BTW bestellen.moet je volgens de wet alsnog 19 procent belasting betalen.
Thoman rekent voor export gewoon NL tarief.