Dave Smith Instruments Pro 2

Trouwens, ik krijg m vandaag binnen... is nu dus op voorraad bij Bax 8)

Reacties om mij heen van bekenden die hem hebben zijn erg positief. Erg vaak wordt er "erg on-DSI-ig" genoemd, wat ik weer fijn vind daar ik niet zo'n fan ben, normaal. Maar als je net zo'n dure bak koopt ben je doorgaans net iets enthousiaster dan normaal, dus ik geef het wat tijd.

Zou dit dan de eerste DSI zijn in jaren die hier weer het huis binnenkomt, en in tegenstelling tot bv zelfs de Poly-Evolver wellicht zelfs blijft?

We zullen het zien...

Hmm, krijg toch steeds meer "the hots" voor deze dsi.. Heb ik nog niet met de andere dsi's gehad.
Vooral de CV en gate ins/outs en de sequencer zijn toch wel errug fijn.

Ik heb er gisteren drie uur mee gespeeld en ben erg onder de indruk... Ik ben wel een DSI fan, getuige vele andere units van hem hier, dus niet helemaal objectief...

Vier stemmen en onafhankelijke enveloppe dat is echt té gek ! Klinkt nog voller dan mijn "baby prophet maar wél met sub (iets wat de P08 m.i. het meeste mist) de sequencer is erg gebruiksvriendelijk. Geen gepiel zoals op de X4, Tetra Mopho K en SE maar speel de noten, tweak het daarna en klaar is je sequence !

Oh ja ik heb lang getwijfeld over een Sub37 of de Pro2, volgens mij is de Sub37 meer "moog" dan de Pro2 "DSI" is...

heb gisteren even met de pro2 zitten spelen, wat een heerlijk geluid.
Ruige vintage sound, met een romig randje.

heb niet eerder een dave smith synth gehad, dus probeerde hem met vanalles te vergelijken......maar dat is niet gelukt.

:halleluja

Klinkt goed dat ding, ik wou er ook een gaan bestellen, is ie weer niet meer op voorraad....

Ik word er een beetje traag van allemaal.......

sjonge jonge jonge jonge.

money1.jpg

zo vaak krijg je die niet hoor.... maare dat scheelt wel weer 180 ballen natuurlijk

Gear4music heeft ewr 6, maar ja pas 2 sep in huis....dat duurt me te lang haha ik wil er morgen een verkrachten.

Ik twijfel nog wel heel erg met die prophet12 ook..... zou een mooi koppel zijn.
Aan de anderee kant kan ik die poly stuff ook met de nord 4 doen.

Vage shit is toch beter monofoon, silky pads doet de nord 4 ook goed....

Tis echt niet normaal hoeveel keuze aan goede synths er is tegenwoordig....

Heb gisteren een email ontvangen en is de actie gisteren gestart. Bij het afrekenen paypall als code invoeren en je krijgt 10% korting.

Beste mensen, aarzel niet (mits budget het toelaat) de Pro2 is echt , echt fantastisch !!!
Zie af van de Sub37 (o.i.d.) en koop deze (nee ik werk niet voor DSI)

vandaag gaan het (toetsen)plastic er allemaal af en krijgt ze een knus plekje in mijn bescheiden studio.

De manual is nu eindelijk ook makkelijk open te leggen...:)

P1000558 (Small).JPG

Oh ja, samen met de P12 is het een juweeltje... verkoop de rest dan maar

Heb gisteren een email ontvangen en is de actie gisteren gestart. Bij het afrekenen paypall als code invoeren en je krijgt 10% korting.

Ik heb de email met deze actie niet ontvangen maar het lijkt wel te werken ("paypal" als code, niet "paypall").
Ik kan overigens ook met een andere betaal methode dan Paypal selecteren met gebruik van deze code.

thx!

Net besteld. Voor die korting wil ik wel een paar weken wachten tot ie er is....

8~

Back