Dave Smith Instruments Pro 2

Merkwaardig, DSI gemaild en die vertellen me dat de eerste batches toch gewoon eind juli uitgeleverd worden.

Zijn hier mensen die'm meer dan een paar weken geleden bij Bax besteld hebben en geen email hebben ontvangen met de mededeling dat de levering een week of zes opschuift omdat de fabrikant later met verschepen begint?

bax is wel wat aan het klooien met leveringsdata he
t valt me ook op dat IEDEREEN incl mijzelf allemaal nieuwe net uitgekomen shit aan het bestellen is
vette bakken komen er uit gewoon

De laatste keer dat ik iets bij Bax bestelde kwam het 5 dagen eerder dan de geschatte levertijd, dus ik klaag niet :D

De laatste keer dat ik iets bij Bax bestelde kwam het 5 dagen eerder dan de geschatte levertijd, dus ik klaag niet :D

Komt me bekend voor, zij het met een twist. Levering MS-20 mini werd voor de derde keer op rij met een week of vijf vertraagd. Op dat moment waren ze zelfs in bijna ieder gehucht uit voorraad leverbaar. Heb de order toen meteen geannuleerd. Drie dagen later stond de postbode toch met het ding voor m'n deur. Meteen weer mee terug laten nemen.

Deze week verzekerde Bax me dat DSI i.p.v. eind juli pas in september voor het eerst de Pro-2 zal gaan uitleveren. DSI zelf zegt dat dat niet waar is, en dat de datum 27 juli was en is.

-

Deze week verzekerde Bax me dat DSI i.p.v. eind juli pas in september voor het eerst de Pro-2 zal gaan uitleveren. DSI zelf zegt dat dat niet waar is, en dat de datum 27 juli was en is.

Heb je bax al gemailt met de informatie er in die DSI jou vertelt
Heeft ?

Heb je bax al gemailt met de informatie er in die DSI jou vertelt
Heeft ?

Nee, dat heb ik niet gedaan. Gisteren heeft MusicStore de verwachte voorraaddatum ruim twee weken naar achteren geschoven. Scheelt dan nog steeds een maand met de datum die Bax nu aanhoudt.

Ik dacht dat er hier al meer leden een Pro-2 bij Bax als pre-order hadden besteld. Wanneer zij laten weten of ze ook een email over een latere leveringsdatum hebben gehad heb ik meer 'munitie' :P

En anders wacht ik even af of iemand er daadwerkelijk al een heeft de komende weken.

.

Is de Pro2 ook uitgerust met een midi sequencer voor externe gear via midi CC en/of via CV ? en zo ja, hoeveel tracks ?

Is de Pro2 ook uitgerust met een midi sequencer voor externe gear via midi CC en/of via CV ? en zo ja, hoeveel tracks ?

Ik heb wel een filmpje gezien met de pro2 en een modular systeem der achter leek er op dat die gesequenced werd door de pro2

Klopt, eigenlijk een soort A4 maar volgens mij geen midi CC zoals de OT en MM...

Wel ik heb de specs eens doorgenomen en hij laat me denken aan de bakken van ensoniq qua concept. Multitrack sequencer, digitale oscs, analoge filter...nu wat DSI wel voor hebben met dit beestje is een veel flexibeler control paneel en een leuke midi en cv interface. De prijs is idd een stevig maar staart je niet blind op de componenten zou ik zeggen en bekijk eerder de feats.
Een eigentijdse synth is het zeker hoewel ik eerder de sub37 zou verkiezen de subphatty reeks is in mijn ogen 1 van de meest frisse synth engines.

is er uberhaupt al iemand die hem in bezit heeft op dit forum?

de pro2 lijkt me juist een toffe bak icm de sub37.

Back