Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoveel geld voor zo weinig voices? Jezus. Dan kan je beter voor de Ambika gaan van Mutable Instruments:
ambika chords - YouTube

Niet ieder synthtopic is natuurlijk een platform for een shameless plug voor Ambika.Zoveel geld voor zo weinig voices? Jezus. Dan kan je beter voor de Ambika gaan van Mutable Instruments:

Niet ieder synthtopic is natuurlijk een platform for een shameless plug voor Ambika.
i.d.d. een hobby priegeldoos dat is toch geen vergelijk met zo'n monomonster man
begrijp dat je blij bent met je bakkie maar, pick your battles wisely zou ik zeggen![]()
Nee maar ik blijf het veel geld vinden voor een synth met zo weinig voices. Maar waarschijnlijk hecht de een daar meer waarde aan dan anderen.

Je krijgt 2 multimode filters en alhoewel het parafonisch is zou je 4 voices kunnen rekenen, zie het maar als de ultieme MEK (of PEK) opvolger met vele extra's
Het prijsvechten moet overigens nog beginnen![]()
Je krijgt 2 multimode filters en alhoewel het parafonisch is zou je 4 voices kunnen rekenen, zie het maar als de ultieme MEK (of PEK) opvolger met vele extra's![]()
1469
da's me wel een preorder waard![]()
Heel slim van Dave, dat wel. Ik hoop ook dat Tom erg blij is met die Pro 2 als hij zijn sem orders ziet kelderen
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen omdat Tom in zijn interview ook al wat liet vallen over curtis filter developement, samsam dealtje geweest? 
. 1469
da's me wel een preorder waard![]()
Mooie concurrent voor de AK denk ik.