Dave Smith Instruments Pro 2

Qua levertijd maakt het mij niet veel uit. Heb ik dan gelukkig de tijd om verder te sparen.
Gezien de prijs vind ik het wel erg top!

Zoveel geld voor zo weinig voices? Jezus. Dan kan je beter voor de Ambika gaan van Mutable Instruments:

Zoveel geld voor zo weinig voices? Jezus. Dan kan je beter voor de Ambika gaan van Mutable Instruments:

ambika chords - YouTube

als je van kleine priegeldoosjes houdt wel misschien ja...en een hoop DIY gehalte vwb display en knoppen

alle waar naar zijn geld zou ik zeggen

Tsja, het is natuurlijk niet voor niets een (grotendeels) monofone bak. Maar wel een zeer brute en uitgebreide - op papier dan, vooralsnog. Er zijn natuurlijk veel duurdere monofone synths die evengoed verkopen.

Het aantal stemmen is niet altijd het belangrijkste. Als je een Ferrari koopt ga je ook niet klagen dat je er maar met z'n tweetjes in past en dat je er geen koffers in kunt meenemen :D

Niet ieder synthtopic is natuurlijk een platform for een shameless plug voor Ambika.
i.d.d. een hobby priegeldoos dat is toch geen vergelijk met zo'n monomonster man :D

begrijp dat je blij bent met je bakkie maar, pick your battles wisely zou ik zeggen :D

Niet ieder synthtopic is natuurlijk een platform for een shameless plug voor Ambika.
i.d.d. een hobby priegeldoos dat is toch geen vergelijk met zo'n monomonster man :D

begrijp dat je blij bent met je bakkie maar, pick your battles wisely zou ik zeggen :D

Jajajajaja }:| Nee maar ik blijf het veel geld vinden voor een synth met zo weinig voices. Maar waarschijnlijk hecht de een daar meer waarde aan dan anderen.

Je krijgt 2 multimode filters en alhoewel het parafonisch is zou je 4 voices kunnen rekenen, zie het maar als de ultieme MEK (of PEK) opvolger met vele extra's :D
Het prijsvechten moet overigens nog beginnen :verkoght:

Je krijgt 2 multimode filters en alhoewel het parafonisch is zou je 4 voices kunnen rekenen, zie het maar als de ultieme MEK (of PEK) opvolger met vele extra's :D
Het prijsvechten moet overigens nog beginnen :verkoght:

Prijs vechten? Waarom dan?

Prophet 12 bezitters willen de pro2 er ook wel naast hebben, een prophet 12 heeft namelijk geen audio input :D Heel slim van Dave, dat wel. Ik hoop ook dat Tom erg blij is met die Pro 2 als hij zijn sem orders ziet kelderen :? De waarheid zal wel ergens in het midden liggen omdat Tom in zijn interview ook al wat liet vallen over curtis filter developement, samsam dealtje geweest? :engel:

klopt, maar die P12 gaat al op aan akkoorden in tracks
ik record nooit synths om ze daarna voor wat anders in te zetten
ik houdt ALLES live/midi tot mixdown
dus een extra mono smaak komt altijd van pas
en misschien gooi ik er wel een paar mono's uit
heb reeds een Phatty, Minitaur, Pulse, BS2 & TB-3

De prijs "valt nog mee" :).

Of ja, 't is prijziger dan ik in eerste instantie gehoopt had (ik volg de rumoeren rond deze synth al maanden), maar je krijgt er ook wat voor terug.

Ik ga 'm dus straks pre-orderen.

Back